به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۳۸۵۹۴۱

شناسایی ۱۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید

شناسایی ۱۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید
گروه جامعه:مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، چهار نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و۷۶۸ نفر رسید.

به گزارش وبدا، از دیروز تا امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۷ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۲۵ نفر رسید. در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۶۸ نفر رسید.
 
تا کنون ۷ میلیون ۳۳۷ هزار و ۹۳۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۲۱۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۵ میلیون و ۸۶ هزار و ۶۳۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۷۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۴۶۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۲۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۵۶۸ دُز رسید. در حال حاضر ۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها