به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۳۸۵۹۷۷
بدبینی مفرط در باشگاه منچسترسیتی

گواردیولا در سیتی نمی‌ماند چون به او دروغ گفتند

گواردیولا در سیتی نمی‌ماند چون به او دروغ گفتند
گروه ورزشی: لیگ برتر انگلیس از سال 2009 تحقیقاتی را در مورد تخلفات مالی سیتی آغاز کرد و دیروز در بیانیه‌ای اعلام شد که منچسترسیتی از سال 2009 تا کنون بیش از 100 تخلف مالی مرتکب شده و کمیته‌ای مستقل به‌زودی رأی نهایی را خواهد داد. منچسترسیتی از خود در برابر اتهامات دفاع کرده، اما اکنون آینده‌ای مبهم در انتظار سیتیزن هاست.
1796264
در چنین شرایطی پپ گواردیولا نمی‌داند چه پروژه‌ای را رهبری خواهد کرد. اگر تحریم‌های وحشتناکی که هدف‌گذاری شده، تایید شوند، باشگاه پتانسیل مالی خود را از دست می‌دهد و به وضوح آسیب خواهد دید. به همین دلیل است که در حال حاضر آینده سرمربی کاتالان چندان روشن نیست. او چندی پیش در یک مصاحبه گفته بود که اگر مدیران سیتی در مورد تخلفات مالی به او دروغ گفته باشند، سیتی را ترک خواهد کرد.
1796263
در منچسترسیتی این تصور وجود دارد که پپ گواردیولا همین حالا و قبل از اعلام حکم نهایی تصمیم خود برای جدایی را گرفته و فصل بعد روی نیمکت تیم نخواهد نشست. در سیتی نسبت به ادامه حضور گواردیولا بسیار بدبین هستند. پپ همیشه از باشگاه دفاع کرده و زمانی که یوفا می‌خواست سیتی را به دلیل نقض فرپلی مالی جریمه کند، اطمینان داد که در سیتی می‌ماند چرا که فکر می‌کرد مدیران باشگاه به او دروغ نمی‌گویند ولی حالا با مدرک تخلفات سیتی اثبات شده و مشخص است که با پپ در سال‌های اخیر چندان هم صادق نبوده‌اند. او از سیتی رفتنی است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها