به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۳۸۶۰۱۱

تام هاردی قاتل زنجیره‌ای می‌شود

تام هاردی  قاتل زنجیره‌ای می‌شود
گروه فرهنگی:تام هاردی در اقدامی غیرمنتظره و تعجب برانگیز در کار جدید تصویری خود در قالب یک قاتل زنجیره‌ای ظاهر می‌شود.به گزارش  صبا، این بازیگر ورزشکار و خوش اخلاق سینما بازی در مجموعه تلویزیونی «لازاروس» را پذیرفت.

مدیران شبکه اپل که تهیه کنندگان این درام دلهره آور معمایی هستند، می‌گویند انتخاب هاردی برای مجموعه به این دلیل بود که او با ایفای نقش آدم‌های سرسخت و غیرمتعارف بیگانه نیست.اشاره مدیران اپل از یک سو به مجموعه فیلم موفق ابرقهرمانانه «ونوم» است که هاردی در آن با هویتی دوگانه ایفای نقش می‌کند و از سوی دیگر «شوالیه تاریکی برمی خیزد» است که بازیگر در قالب دشمن سرسخت کاراکتر بتمن ظاهر شد.

درام دلهره آور لازاروس با نگاهی به نول پرخواننده لارس کپلر ساخته می‌شود که یک مجموعه کتاب چند جلدی است. شروع داستان با جوانی است که ناگهان خودش را در داخل قطاری در حال حرکت می‌بیند.یک دهه قبل از آن، او و خواهرش گم شده اند و این طور وانمود شده که آن‌ها قربانیان بخت برگشته یک قاتل خطرناک زنجیره‌ای به نام جورک والتر (هاردی) بوده اند. مرد جوان که در جست و جوی خواهر گمشده اش است، یک بار دیگر با والتر رودررو می‌شود و این در حالی است که یک مامور کارکشته و وظیفه شناس پلیس (با بازی زازی بیتا) هم به دنبال والتر است.

منتقدان ادبی به شباهت‌های داستان نول با کتاب و فیلم معروف «سکوت بره ها» و کاراکتر هانیبال لکتر اشاره می‌کنند.هنوز کارگردانی برای لازاروس انتخاب نشده و زمان شروع کار فیلمبرداری آن مشخص نیست. با توجه به چند جلدی بودن کتاب لارس کپلر، پیش بینی می‌شود لازاروس در چند فصل تهیه و تولید شود.

هاردی ۴۵ ساله که فعالیت بازیگری را با حضور در درام جنگی تلویزیونی «دسته برادران» شروع کرد، در مجموعه هایی، چون «پیکی بلایندرز»، «تابو» و «الیور تویست» هم بازی کرده است.او این روز‌ها خود را آماده بازی در قسمت سوم اکشن کمیک استریپی ونوم می‌کند، که تولید آن از سال ۲۰۱۸ آغاز شده است. در داستان فیلم او ادی بروک روزنامه نگاری است که ناخواسته در اختیار اهداف هیولایی فضایی با نام ونوم قرار می‌گیرد.
برچسب ها: تام هاردی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها