کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک موفقیت بزرگ برای وایولا دیویس

19 بهمن 1401 ساعت 9:22


گروه فرهنگی:وایولا دیویس با کسب یک جایزه گرمی در فهرست چهره‌های نادری قرار گرفت که دارنده جوایز ۴ گانه یا «ایگات» هستند.وایولا دیویس با دریافت جایزه گرمی موفق شد تا در فهرست چهره‌های نادری قرار بگیرد که در تاریخ موفق شده‌اند ۴ جایزه امی، گرمی، اسکار و تونی (EGOT) را کسب کنند.
 

وی موفق شد تا جایزه گرمی را برای کتاب شنیداری «در جستجوی من» از خاطرات خودش دریافت کند.این بازیگر به این ترتیب به هجدهمین فردی بدل شد که در تاریخ چنین موفقیتی کسب کرده‌اند. پیش از او چهره‌هایی چون آدری هپبورن، ریتا مونرو، آلن منکن، اندرو لوید وبر، جان لجند، مایک نیکلاس، مل بروکس، جنیفر هادسن و ووپی گلدبرگ چنین افتخاری به دست آورده‌اند.

دیویس در کتاب خاطراتش که خودش به صورت شنیداری هم آن را خوانده است خوانندگان را در طول زندگی درخشان حرفه‌ای خود همراه می‌کند و از لحظات خاص مانند وقتی برای اولین بار در سریال ABC انتخاب شد و با آن به سطح دیگری از شهرت رسید، نژادپرستی و حوادثی که در دوران رشد در رودآیلند و نیز هالیوود تجربه کرده، سخن گفته است.

وایولا دیویس ۲ جایزه تونی برای نمایش‌های «شاه هدلی دوم» و بازسازی نمایش «حصارها» در برادوی دریافت کرده و یک جایزه امی پربیننده برای سریال «چگونه از قتل قسر در برویم» در کارنامه دارد. او سال ۲۰۱۶ برای بازی در فیلم «حصارها» برنده اسکار شد. با دریافت جایزه امی نام وی به عنوان اولین بازیگر سیاه‌پوست که برنده امی نقش اول درام می‌شود در تاریخ ثبت شد.وی با شرکت تولید خود به نام «جو وی پروداکشنز» به تازگی قراردادی با «انترتینمنت وان» امضا کرده تا برای آن به تولید محتوا در قالب فیلم، تلویزیون، نمایش و محتوای مستقل دیجیتال در تمام فرمت‌های سرگرمی بپردازد.


کد مطلب: 386012

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/386012/یک-موفقیت-بزرگ-وایولا-دیویس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir