به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۳۸۶۰۱۷

الهلال هم مشتری ستاره بارسلونا شد

الهلال هم مشتری ستاره بارسلونا شد
گروه ورزشی:بعد از پیشنهاد ۱۸ میلیون یورویی النصر عربستان برای جذب بوسکتس این بار نوبت به الهلال دیگر تیم بزرگ عربستانی رسیده است تا برای جذب هافبک بارسلونا اقدام کند.قرارداد سرخیو بوسکتس با بارسلونا تابستان به پایان خواهد رسید. بوسکتس به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک شده است و جایگاه خود را در ترکیب اصلی آبی‌-اناری‌ها از دست داده است. به همین خاطر احتمال جدایی او در تابستان بسیار زیاد است.
 
باشگاه النصر عربستان که اخیرا کریستیانو رونالدو را جذب کرد برای جذب سرخیو بوسکتس هم رسما به آبی‌-اناری‌ها نامه نوشته و اعلام کرده بود حاضر است برای یک فصل حضور بوسکتس ۱۸ میلیون دلار بدون کسر مالیات به او پرداخت کند که این پیشنهاد النصر با مخالفت این بازیکن باتجربه همراه شد.

طبق اعلام روزنامه اسپورت الهلال عربستان هم به جذب بوسکتس علاقه دارد و در تلاش است تا این هافبک باتجربه را جذب کند. روزنامه اسپورت نوشت که هنوز رقم پیشنهادی الهلال به بوسکتس مشخص نشده است اما طبیعی است که آنها نسبت به باشگاه النصر رقم وسوسه‌انگیزی‌تر را پیشنهاد خواهند داد تا بتوانند کاپیتان آبی‌-اناری‌ها را به حضور در تیم خود متقاعد کنند.الهلال به فینال جام جهانی باشگاه‌ها راه پیدا کرده و منتظر برنده دیدار الاهلی مصر و رئال مادرید است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها