به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۳۸۶۲۳۶

حمله طوفانی شریعتمداری به موسوی و خاتمی

حمله طوفانی شریعتمداری به موسوی و خاتمی
گروه سیاسی: حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان با حمله به میرحسین موسوی و سیدمحمد خاتمی به دلیل تاکید آنان بر اصلاحات ساختاری حمله کرد و از آنان پرسید کدام سابقه انقلابی را در کارنامه خود دارند؟
به نوشته کیهان، حسین شریعتمداری نوشت: جناب خاتمی یک‌بار دیگر بیانیه اخیری که نوشته‌اید (برایتان دیکته کرده‌اند‌) را بخوانید! عرق شرم بر پیشانی شما نمی‌نشیند که با آن سابقه سیاه در حمله به جمهوریت و اسلامیت، برای جمهوریت نظام تظاهر به نگرانی می‌کنید؟! متن بیانیه را با آنچه این روزها مقامات آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی، آل‌سعود و رژیم صهیونیستی درباره اغتشاشات شکست‌خورده اخیر بر زبان و قلم آورده‌اند مقایسه کنید. اگر نام خودتان را از زیر بیانیه حذف کنید و امضای نتانیاهو را بگذارید چه تفاوتی پدید می‌آید!
او افزود: شما و میر‌حسین موسوی به‌گونه‌ای سخن می‌گویید که انگار از انقلاب طلبکارید! بفرمایید کدام سابقه انقلابی را در کارنامه خود دارید؟! حضرت امام(ره) خطاب به افرادی نظیر شما می‌فرمودند «‌‌آنان به چیزى کمتر از انحراف انقلاب از تمامى اصولش و حرکت به سوى آمریکاى جهانخوار قناعت نمى‌کنند، در حالى که در کارهاى دیگر نیز جز حرف و ادعا هنرى ندارند. امروز هیچ تأسفى نمىخوریم که آنان در کنار ما نیستند چرا که از اول هم نبوده‌‌اند‌».


 
برچسب ها: روزنامه کیهان

۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ۰۹:۰۳
زنده باد حسین آقا (418589)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ۱۱:۳۳
بهترین دوران اقتصاد و رضایت
اجتماعی در دوران مدیریت نا انقلابی ها
موسوی وخاتمی
و
بدترین اقتصاد ونارضایتی اجتماعی
در دوران مدیریت انقلابی ها
احمدی ورییسی

براشما کشور وملت مهم نیست فقط سفره انقلاب...
نترس سفره فقط مال شما (418617)
مهدی فراهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ۱۷:۰۴
از این آدم جز توهین تهمت و هتاکی به دیگران چیز دیگری در این چند دهه ندیده ایم هنر شریعتمداری پمپاژ تنفر و انزجار و تفرقه اجتماعی است هنر نامبرده هزینه چند صد میلیاردی کیهان و فروش چند میلیونی آن است. (418670)
۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ۲۰:۲۴
سلطان خاورمیانه و تنگه های اطراف اگه ایشون رییس جمهور بود تکلیف همه مشخص میشد قاطع و محکم بزن که خوب میزنی سلطان . (418688)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها