به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۳۸۶۵۲۷

جیجی حدید اسرار سبک زندگی‌اش را فاش کرد

جیجی حدید اسرار سبک زندگی‌اش را فاش کرد
گروه فرهنگی: جیجی حدید به تازگی در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال درباره سبک زندگی، برنامه غذایی و فعالیت‌های ورزشی برای تناسب اندامش سخن گفته است.جیجی مادر یک دخترِ دو ساله به نام خای است و در این مصاحبه تاکید می‌کند که خای تمام زندگی‌اش است و دنیای این مدل 27 ساله حول دختر دو ساله‌اش شکل می‌گیرد.

این مدل آمریکایی در این گفت و گو بارها و بارها به خای و تاثیرش در سبک زندگی جیجی اشاره می‌کند. جیجی حدید در این مصاحبه به دخترش لقب "ساعت زنگ‌دار انسانی" داده است.وقتی صحبت به صبحانه و محتویات آن برای جیجی می‌رسد او توضیح می‌دهد که معمولا برای دخترش پنکیک و سوسیس آماده می‌کند و در بیشتر روزها همین صبحانه خودش هم هست.
 
این مدل موفق وقتی صحبت به فعالیت بدنی برای حفظ تناسب اندام می‌رسد روی پیاده روی تاکید ویژه‌ای دارد و توضیح می‌دهد رکن اصلی تناسب اندام برای شخص او را پیاده روی تشکیل می‌دهد.البته تمام فعالیت بدنی جیجی در پیاده روی خلاصه نمی‌شود. او همچنین به یوگا اشاره می‌کند و از اهمیت این فعالیت بدنی برای ذهن و جسمش صحبت می‌کند.

او همچنین توضیح می‌دهد که به عنوان مادر یک دختر دو ساله نیاز به مراتب کمتری به فعالیت بدنی دارد چرا که تقریبا تمام روز به دنبال خای در حال دویدن و تحرک است.وقتی از جیجی درباره رژیم‌های غذایی مختلف و متنوع سوال می‌شود او توضیح می‌دهد که هیچ‌وقت دلیلی برای پیروی کامل از یک برنامه غذایی ندیده است و برنامه غذایی جیجی حدید تنها یک اصل دارد: سالم غذا بخور.

با این وجود جیجی چند جمله‌ای هم درباره سالاد آروگولا حرف می‌زند و توضیح می‌دهد که هروقت نیاز به اسنک دارد یا وقت غذا درست کردن ندارد به سراغ این سالاد خوشمزه می‌رود.صحبت جیجی و مصاحبه کننده وال استریت ژورنال به آختلال ایمنیِ این مدل مشهور هم می‌رسد. جیجی در سال 2016 متوجه شد که به بیماری هاشیموتو مبتلاست. نوعی اختلال ایمنی که طی آن سیستم ایمنی بدن به اشتباه هورمون تیروئید را هدف قرار می‌دهد.
 
مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: جی جی حدید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها