به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۳۸۶۵۷۳
گرچه احتمال انتقال زودهنگام ضعیف به نظر می‌رسد

امباپه - رئال، پروژه‌ای که همچنان در جریان است

امباپه - رئال، پروژه‌ای که همچنان در جریان است
گروه ورزشی: در حالی که به نظر می‌رسید که کار انتقال فوق ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید در تابستان سال گذشته نهایی شده، این بازیکن اما ترجیح داد تا یک فصل دیگر در کشورش بماند.
با این وجود باشگاه اسپانیایی همچنان به جذب امباپه تمایل دارد و بر اساس اخبار جدید، خود او هم گویا این بار مصمم‌تر به قضیه انتقالش فکر می‌کند. گفته می‌شود مذاکرات برای این انتقال در مسیر جدی و جدیدی قرار گرفته که می‌تواند این بار با موفقیت به پایان برسد.
اتلتیک در گزارشی مدعی شد که باشگاه اسپانیایی به حضور امباپه در مادرید به عنوان بخشی از دوران پس از کریم بنزما نگاه می‌کند و حاضر است اتفاقات تلخ سابق را فراموش کند.

1800560
امباپه اگر بند تمدید یک ساله اختیاری را در قراردادش فعال نکند، می‌تواند در سال 2024 پاری‌سن‌ژرمن را به صورت رایگان به هر مقصدی ترک کند. با توجه به رقم سنگینی که در بند فسخ این بازیکن درج شده، به نظر نمی‌رسد که او تابستان سال 2024، پارک دو پرنس را ترک کند.
رئال مادرید همزمان با اینکه امباپه را زیر نظر گرفته، گزینه‌های جذاب دیگری هم روی میز دارد. ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی دیگر بازیکنی است که احتمال حضورش در خط حمله کهکشانی‌ها وجود دارد؛ البته رئال برای خروج زودهنگام او از سیتی باید مبلغ 176 میلیون پوند در سال 2024 و 154 میلیون پوند در سال 2025 بابت رضایت‌نامه او پرداخت کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها