به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۳۸۶۶۵۲

پسر رونالدینیو پا جای پدرش گذاشت

پسر رونالدینیو پا جای پدرش گذاشت
گروه ورزشی: پیوستن ژوائو مندس، پسر رونالدینیو، به بارسلونا با استقبال بسیاری روبرو شده است. پسر رونالدینیو پنجشنبه گذشته برای امضای قرارداد با باشگاه بارسلونا به توافق رسید و حالا رسما پیراهن این تیم را به تن خواهد.
 
این بازیکن ۱۸ ساله از ابتدای سال جاری میلادی در تمرینات بارسا حضور داشت و در حال تست دادن بود و بالاخره توانست با باشگاهی که پدرش خاطرات بسیار خوبی را با آن به ثبت رسانده قرارداد امضا کند.ژوائو چهار سال در تیم جوانان کروزیرو بازی کرد و قهرمانی‌های بسیاری را هم در لیگ جوانان به همراه این تیم به دست آورد اما در نهایت تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود و به اسپانیا بیاید.پیش از این گفته شده بود که یکی از دلایل اصلی پیوستن این بازیکن به آکادمی کروزیرو، مادر ژوائو بوده که تمایل داشته او در برزیل بازی کند و سال‌های نوجوانی را در همین کشور سپری کند.

خوان لاپورتا با ابراز خوشحالی از امضای قرارداد با این بازیکن به خبرنگاران گفت: «ما به این که مسیر خانواده رونالدو را در این باشگاه ادامه خواهیم داد افتخار می‌کنیم. می‌خواهیم پسر رونالدینیو به فوتبالش در اینجا ادامه دهد.  قراردادی با او به امضا رساندیم. این بازیکن کیفیت بسیار بالایی دارد و ما از داشتن او خوشحال هستیم. دوست داریم این رابطه خوبی که با رونالدینیو داریم را همیشه حفظ کنیم. فشار بسیاری روی پسر او خواهد بود چون پدرش یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و این باشگاه است اما مطمئنا می‌تواند با کمک و توانایی مربیانی که داریم توانایی‌هایش را بهبود ببخشد و پیشرفت کند.»
برچسب ها: رونالدینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها