به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۳۸۶۷۶۲

مورینیو: از عصبانیت شاگردانم خوشحال شدم

مورینیو: از عصبانیت شاگردانم خوشحال شدم
گروه ورزشی:سرمربی تیم آ.اس.رم بعد از تساوی مقابل لچه به تیم حریف تبریک گفت و تاکید کرد که دلیلی برای سرزنش شاگردانش وجود ندارد.به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو امشب در یکی از بازی‌های هفته بیست و دوم سری آ با تساوی یک بر یک مقابل میهمان قعر جدولی خود لچه متوقف شدند. این مربی بعد از پایان بازی گفت: "یک بازی سخت و پرفشار در زمینی وحشتناک داشتیم. بازیکنان در بازی با توپ و انتقال آن مشکل داشتند چرا که زمین کیفیت بدی داشت و فوتبال بازی کردن در آن سخت بود."

او افزود: "لچه تیم سرسختی بود، حمله می‌کرد و روی توپ های دوم قوی می رفتند. چه از نظر تیمی و چه از نظر انفرادی نمی‌تواند انتقاد خاصی از بازیکنانم بکنم. نمی‌خواهم در مورد از دست دادن دو امتیاز صحبت کنم چون الان یک امتیاز بیشتر از زمانی داریم که اینجا آمدیم."سرمربی رم در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: "دروازه بان حریف عملکرد خوبی داشت اما به طور کلی در چنین بازی هایی اگر چند موقعیت داشته باشید باید حداقل دو مورد را به گل تبدیل کنید. دوست داشتم در این دیدار پیروز شویم ولی با این وجود به هیچ عنوان نمایش تیم، ناراحتم نکرد."

مورینیو عقیده دارد که تیمش با وجود توقف مقابل این حریف قعر جدولی، پیشرفتی قابل توجه از خود به نمایش گذاشته است. او در این رابطه افزود: "در سال‌های اخیر معمولا در مسابقات این چنینی که درگیری و برخورد بالایی داشت، شکست می‌خوردیم پس نباختن در این بازی خود یک پیشرفت قابل توجه است. خیلی‌ها سبک بازی حریف را نقد می‌کنند ولی من آنها تحسین می کنم."

سرمربی رم با اشاره به کار سخت تیمش در ادامه فصل گفت: "بعد از این دیدار تازه مشکلات ما شروع می‌شود؛ جایی که باید سه بار در هفته بازی کنیم چرا که لیگ اروپا را در پیش داریم. البته بعد از بازی دیدم که بازیکنان در رختکن عصبانی بودند و این برای من خوشحال کننده است چرا که نشان دهند تغییر نگرش بازیکنان است."
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها