به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۳۸۶۸۲۱

سامانه مولدسازی دارایی های دولت رونمایی شد

سامانه مولدسازی دارایی های دولت رونمایی شد
گروه اقتصادی: حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی‌سازی در نشست رونمایی از فاز نخست سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: براساس دستور وزیر اقتصاد، روز گذشته فاز اول آماده رونمایی بود. به دلیل شلوغی و فضای خبری که در روز ۲۲ بهمن بود، مقرر شد تا امروز از این سامانه رونمایی شود. آماده شنیدن همه نظرات و نقدها جهت ارتقا این سامانه هستیم.

قربانزاده گفت: در حال حاضر تمام اطلاعات و تحلیل‌ها و فرآیندها که تا امروز مصوب شده در این سایت قابل مشاهده است. به تدریج که مصوبات افزایش پیدا می‌کند اطلاعات آن در اختیار مردم قرار می‌گیرد. در پشتیبانی این سایت موارد مربوط به روش‌های مولدسازی و شناسایی اموال در اتصال سامانه با سادا تقویت خواهد شد.

جزییات اطلاعات موجود در سامانه مولدسازی
مهدی طریحی مسئول ایجاد این سامانه اعلام کرد این سامانه در مدت کوتاهی ایجاد شده است، گفت: در سامانه اطلاعات جلسات به ریز قرار گرفته است. در توضیحات، هر یک از دارایی‌ها قابل مشاهده هستند. آیین‌نامه‌ها و نقشه جامع مولدسازی در سایت قرار گرفته است. مصوبه مربوط به سران سه قوه نیز در بخش مصوبات قرار گرفته است.
طریحی تاکید کرد: همچنین فرآیندهای چندگانه مربوط به مولدسازی در یک زبانه سایت قرار گرفته است. در بخش اموال مازاد اطلاعات مربوط به اموال دو وزارت آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی به تفکیک استان در این بخش قرار گرفته است. نقشه دارایی‌ها در حال حاضر در حوزه شهر تهران تکمیل شده است و در سایت قابل مشاهده است. هدف گزارشات مردمی نیز این است که افرادی که اطلاعاتی در خصوص اموال مازاد دولت دارند در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار دهند.لازم به ذکر است، آدرس سایت مولدسازی pga.ipo.ir در نظر گرفته شده است و امکان دسترسی عموم مردم به آن وجود دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها