به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۳۸۶۸۷۰
خاکپو:

تابستان می‌خواستم به یونایتد بروم، زمستان به لیورپول!

تابستان می‌خواستم به یونایتد بروم، زمستان به لیورپول!
گروه ورزشی: یونایتد در تابستان گذشته به دنبال جذب مهاجم بود و نام خاکپو بارها در کنار نام این باشگاه به گوش رسید اما در نهایت انتقالی رخ نداد و او در آیندهوون ماندگار شد. 
پس از جدایی کریستیانو رونالدو بود که مدیران یونایتد بار دیگر به فکر جذب مهاجم افتادند و همین باعث شد که بحث جذب این بازیکن به صورت جدی مطرح شود اما این بار دیر شده بود و لیورپول زودتر از آنها موفق شد او را به خدمت بگیرد. 
حالا خاکپو از اتفاق جالبی که در تابستان رخ داده پرده برداشته است. او می‌گوید علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن یونایتد داشته و حتی در این باره با رود فن نیستلروی مشورت کرده اما تصمیمش عوض شده و وقتی پیشنهاد لیورپول را دریافت کرده خیلی زود آن را پذیرفته است. 
1800019
او در این باره اظهار داشت: «صادقانه باید بگویم که در طول تابستان که به نظر می‌رسید فرصت انتقال به یونایتد را دارم، با نیستلروی بارها در این باره صحبت کردم. اما در زمستان دیگر علاقه‌ای به این انتقال نداشتم. نیستلروی دوست داشت به باشگاه بزرگی بروم و فکر می‌کنم با پیوستن به لیورپول توانستم این آرزو را برآورده کنم.»
این مهاجم هلندی درباره شرایط پیوستنش به لیورپول گفت: «پیشنهاد آنها را دریافت کردم و فکر می‌کنم پنج روز بعد بود که کار انتقالم تمام شد. مدیر برنامه و برادرم مدت زمان بیشتری بود که از این پیشنهاد خبر داشتند اما به آنها گفته بودم در طول جام جهانی چیزی به من نگویند تا بتوانم تمرکز کنم.» 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها