به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۳۸۷۰۱۸

افشاگری همسردنی آلوز از روزهای بد زندگی‌اش

افشاگری همسردنی آلوز از روزهای بد زندگی‌اش
گروه ورزشی:ژوانا سانز، همسر دنی آلوس، پیامی را در اینستاگرامش منتشر و فاش کرد که یک ماه قبل مادرش را از دست داده است.دنی آلوس چند هفته اخیر را در زندانی در شهر بارسلونا سپری کرده و منتظر برگزاری دادگاه برای رسیدگی به اتهاماتش است.
 
به گزارش ورزش سه او به جرم تجاوز به دختری که در شب جشن سال نوی میلادی در کافه‌ای در شهر بارسلونا حضور داشت بازداشت شده و قاضی پرونده نیز قرار وثیقه برای آزادی او را نپذیرفته است، به همین دلیل او مجبور است تا روشن شدن تکلیف اولیه پرونده همچنان در زندان باشد.همسر او که پیش از این بسیاری از احتمال جدایی‌اش از این بازیکن خبر داده بودند، همچنان از او حمایت می‌کند و چند روز قبل نیز به دیدارش در زندان رفت. او حالا پستی در اینستاگرامش خطاب به مادرش منتشر کرده که همدردی بسیاری را به همراه داشته و نشان داده که او در این یک ماه روزهای سختی را تجربه است.

سانز در صفحه شخصی‌اش نوشت: «یک ماه پیش امروز مجبور شدم سخت‌ترین تصمیم عمرم را بگیرم و اجازه دادم تو بروی. هنوز احساس می‌کنم وقتی به خانه برسم، تو با شوق و ذوق آنجا هستی. استشمام بوی تو و نشنیدن صدایت برایم بسیار دردناک است. نیاز دارم در آغوشت بگیرم، ببینمت و با تو بخندم. به اشتیاق تو نیاز دارم. تو به من گفتی گریه نکنم و تمام تلاشم را می‌کنم تا به قولم عمل کنم. بدترین روزهای زندگی‌ام را سپری می‌کنم. گاهی قلبم هزار تکه می‌شود. احساس می‌کنم تنها ماندم. به من گفتی هروقت تنها باشم، کنارم هستی اما حالا چنین احساسی ندارم. مردم زیادی دوستم دارند و تحسینم می‌کنند اما عشق مادر با همه فرق دارد.»

او سپس از دنبال کنندگانش درخواستی را مطرح کرد: «اگر می‌بینید لبخند به لب دارم به من توهین نکنید و دست از قضاوت بردارید. من فقط سعی دارم زخم‌هایم را به شیوه خودم التیام ببخشم و این چیزی است که مادرم دوست داشت.»
برچسب ها: دنی آلوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها