به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۳۸۷۱۱۱

آتش‌سوزی یک کارگاه تولید مبلمان در یافت‌آباد

آتش‌سوزی یک کارگاه تولید مبلمان در یافت‌آباد
گروه حوادث: یک کارگاه تولید مبلمان در محله یافت آباد دچار آتش‌سوزی شد.به گزارش ایسنا، وقوع حادثه حریق در یک کارگاه تولیدی مبلمان در ساعت ۹:۱۰ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در جریان آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۸۷ و ۱۲۵ را به همراه تانکر آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در یافت آباد، بلوار الغدیر اعزام کرد.  
 
با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک کارگاه  تولید مبل به مساحت حدود ۱۰۰ مترمربع که در گاراژی به وسعت پنج هزار مترمربع قرار داشت، رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور است، در همین راستا نیز آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای مهار و اطفای حریق را آغاز کرده و پس از قطع جریان اصلی برق کارگاه، خود را به کانون آتش سوزی رسانده و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله‌های آبرسان مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.

دقایقی بعد عوامل آتش‌نشانی اقدام به مهار شعله‌های آتش کرده و پس از آن حریق را به طورکامل اطفا کردند و پس از انجام عملیات لکه‌گیری و تخلیه دود به ماموریت خود خاتم داده و به ایستگاه بازگشتند.  این حادثه گرچه خسارات مالی برجای گذاشت، اما بنابراعلام فرمانده عملیات درمحل حادثه، خسارات جانی نداشته است. علت وقوع این آتش‌سوزی نیز از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها