به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۳۸۷۳۶۱

چگونه آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

چگونه آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟
گروه ورزشی: آرسنال چهارشنبه‌شب در دیداری عقب‌افتاده از هفته دوازدهم لیگ برتر جزیره به مصاف منچسترسیتی می‌رود. توپچی‌های لندن با بهره‌گرفتن از چهار نکته‌ای که از شکست سال گذشته برابر همشهری‌ها آموخته‌اند می‌توانند تداوم صدرنشینی را به قهرمانی لیگ برتر پیوند بزنند. این در حالی است که در صورت شکست آرسنال، سیتی امسال برای نخستین‌بار به صدر جدول خواهد رفت. سال گذشته توپچی‌ها به کسب برد در این مسابقه بسیار نزدیک بودند.
۱. بی‌اعتمادی به کمک‌داور ویدئویی
آرسنال و کمک‌داور ویدئویی در این فصل میانه خوبی با هم نداشته‌اند. لی میسون هنگام ارزیابی گل ایوان تونی اشتباه کرد و در نهایت توپچی‌های لندن ضرر کردند. حالا آرسنالی‌ها امیدوارند که این بار درست تصمیم گرفته شود.
۲. خونسردی در محوطه جریمه
اتفاق محوطه جریمه در دقیقه ۵۳ بین گرانیت ژاکا و برناردو سیلوا رخ داد؛ هافبک سوئیسی ظاهرا پیراهن سیلوا را در دست داشت و همین کافی بود تا داور تصمیم اولیه خود را لغو و اعلام پنالتی کند. دفاع نسبت به تیمی که در آن بازی شکست‌خورده بسیار تغییر خواهد کرد. بن وایت و گابریل ماگالایس این بار ویلیام سالیبا و الکساندر زینچنکو را همراهی خواهند کرد. سالیبا اخیراً کمی خارج از فرم بازی به نظر می‌رسد اما گابریل در خط دفاعی صخره‌ای محکم است. آرتتا امیدوار است تیمش عملکرد تدافعی هوشمندانه‌ای داشته باشد تا از تکرار درام سال گذشته جلوگیری کند.
۳. کارت‌های قرمز
درام به کارت قرمزی که گابریل ماگالهاس دریافت کرد، خلاصه شد. این بازیکن برزیلی که لحظاتی قبل به دلیل پنالتی و مخالفت با کارت زرد جریمه شده بود، با بازیکنی که بعداً هم‌تیمی‌اش شد، گابریل ژسوس، برخورد کرد و با کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.
دو تیم در موقعیتی قرار دارند که مطمئنا مسابقه هیجان‌انگیز خواهد بود. آرسنال در بازی برابر اورتون و برنتفورد رویکردی توام با عصبانیت داشته است. آرتتا می‌خواهد مطمئن شود تیمش آرامش خود را برای این بازی حفظ می‌کند.
۴. کارآمد باشید
آرسنال آخرین بار در این بازی هشت شوت داشت که پنج شوت در نیمه اول شامل گل بوکایو ساکا بود. گابریل مارتینلی سه موقعیت بزرگ از جمله یک گل حتمی را از دست داد.
ممکن است هنوز هم بیش از هر زمان دیگری برای درگیری در فصل‌های اخیر بین این دو شانس زیادی وجود داشته باشد اما توپچی‌ها باید کارآمد باشند. این فرصت‌ها را نمی‌توان هدر داد و ادی نکتیا این بار در مقابل الکساندر لاکازت برتری می‌یابد و شماره ۱۴ خود را که از گلزنی در بازی‌های بزرگ با چلسی و منچستریونایتد لذت می‌برد، اکنون در لیست خود دارد.
برچسب ها: باشگاه آرسنال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها