به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۳۸۷۵۰۵

حرکت جنجالی شکیرا در روز ولنتاین /عکس

حرکت جنجالی شکیرا در روز ولنتاین /عکس
گروه ورزشی: شکیرای ۴۶ ساله در روز ولنتاین ویدئویی از خود در حال لب‌خوانی آهنگ موفق SZA به نام Kill Bill و تمیز کردن کف آشپزخانه در تیک‌تاک منتشر کرد.شکیرا می‌خواند: «من ممکن است پارتنر سابقم را بکشم، ایده خیلی خوبی نیست. دوست دختر جدیدش نفر بعدی است، چگونه به اینجا رسیدم؟»
 
شکیرا هیچ توضیحی روی ویدیو نگذاشت اما طرفداران دیوانه‌وار به اظهار نظر مشغول شدند. یکی از هواداران نوشت: «امکان ندارد شکیرا چنین پستی گذاشته باشد!» دیگری نوشت: «حرکت شکیرا نمادین بود». دیگری گفت: «اوه، او پیکه را خواهد گرفت». فرد دیگری اضافه کرد: «پیکه الان دارد از ترس می‌لرزد».

درست روز قبل از ولنتاین بود که پیکه برای اولین بار در مصاحبه‌ای کلارا چیا را «نامزد» خود دانست و گفت که کلارا لباس‌های من را انتخاب می‌کند و من عروسک خیمه‌شب‌بازی او هستم.شکیرا و پیکه ۱۲ سال با هم زیر یک سقف زندگی کردند و دو فرزند به نام‌های «ساشا» و «میلان» دارند. اختلاف این زوجی که به نظر خیلی خوشبخت می‌رسیدند به دلیل خیانت پیکه و رابطه‌ مخفیانه‌اش با کلارا چیا از هم پاشید، اما ترکش‌های این جدایی همچنان به اطراف پرتاب می‌شود و روزی نیست که خبر جدیدی در مورد آنها در خبرگزاری‌ها منتشر نشده باشد.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: شكیرا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها