به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۳۸۷۵۷۱

بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد

بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد
گروه اقتصادی:رابرت کیوساکی، نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید. در همین بازه زمانی، او انتظار دارد قیمت طلا به ۵۰۰۰ دلار و نقره به ۵۰۰ دلار برسد، کیوساکی همچنین هشدار داد که یک "رکود غول پیکر" در راه است.
 
به گزارش اقتصاد نیوز، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، آخرین پیش بینی های خود را در مورد بیت کوین، طلا و نقره به اشتراک گذاشته است. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال ۱۹۹۷ توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است و بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد.بیش از ۳۲ میلیون نسخه از این کتاب به بیش از ۵۱ زبان در بیش از ۱۰۹ کشور فروخته شده است.

کیوساکی یکشنبه توییت کرد: رکود غول پیکر در راه است که باعث می شود فدرال رزرو مجبور به چاپ میلیاردها پول جعلی شود.تا سال ۲۰۲۵ طلا به ۵۰۰۰ دلار، نقره ۵۰۰ دلار و بیت کوین به ۵۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.این نویسنده مشهور گفت: "چرا؟ زیرا ایمان به دلار آمریکا، پول جعلی، از بین خواهد رفت، طلا و نقره پول خداست و بیت کوین پول مردم است."

کیوساکی قبلا توضیح داد که طلا، نقره و بیت کوین پول واقعی هستند در حالی که دلار آمریکا پول جعلی است.
در ژانویه، او گفت که ما در یک رکود جهانی هستیم و نسبت به ورشکستگی های فزاینده، بیکاری و بی خانمانی هشدار داد. این نویسنده مشهور پیش بینی کرد که قیمت طلا تا ۳۸۰۰ دلار و نقره به ۷۵ دلار در سال جاری افزایش خواهد یافت. او در دسامبر گذشته گفت که صاحبان طلا، نقره و بیت کوین زمانی ثروتمندتر خواهند شد که فدرال رزرو تریلیون ها دلار چاپ کند. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت ۲۲۰۴۲ دلار معامله می شود در حالی که قیمت نقدی طلا ۱۸۶۹ دلار در هر اونس و نقره ۲۲.۲۳ دلار در هر اونس است.

کیوساکی تنها کسی نیست که در مورد قیمت بیت کوین خوش بین است. شرکت سرمایه گذاری Pantera Capital متمرکز بر رمزارز اخیراً گفت که ما در چرخه بازار صعودی بعدی هستیم. شرکت مدیریت سرمایه گذاری Ark Invest انتظار دارد بیت کوین به یک بازار چند تریلیون دلاری تبدیل شود و پیش بینی می کند که بیت کوین می تواند به ۱.۴۸ میلیون دلار در هر کوین برسد.

با این حال، کیوساکی هفته گذشته هشدار داد که "همه چیز سقوط خواهد کرد" اما به سرمایه گذاران توصیه کرد که وحشت نکنند. او افزود که قصد دارد طلا، نقره و بیت کوین بیشتری بخرد. نویسنده مشهور قبلاً گفته بود که او یک سرمایه گذار بیت کوین است نه یک معامله گر، بنابراین وقتی بیت کوین به پایین ترین حد خود می رسد هیجان زده می شود.
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها