به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۳۸۷۶۲۴

آلگری: فعلا به قهرمانی در لیگ اروپا فکر نمی‌کنیم

آلگری: فعلا به قهرمانی در لیگ اروپا فکر نمی‌کنیم
گروه ورزشی: یوونتوس فردا در خانه خود ورزشگاه آلیانز میزبان تیم فرانسوی نانت است. دیداری در مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا که با توجه به شرایط بغرنج یوونتوس برای این تیم از اهمیت زیادی برخوردار است.
با توجه به کسر 10 امتیاز از تیم آلگری در سری آ به دنبال متهم و محکوم شدن این باشگاه به نقض قوانین مالی حالا امیدهای بیانکونری در سری آ عملا از بین رفته است. در این شرایط لیگ اروپا فرصت مغتنمی است که یوونتوس بتواند فصل را با قهرمانی به پایان برساند.
آلگری البته در پاسخ به خبرنگاران که درباره اهمیت لیگ اروپا در این شرایط پرسیدند گفت فعلا به قهرمانی فکر نمی‌کند و البته لیگ اروپا را رقابتی دشوار می‌داند.

1802196
وضعیت پل پوگبا
امیدواریم او را هر چه زودتر در اختیار داشته باشیم. پل امروز صبح با تیم تمرین کرد ولی هنوز به زمان احتیاج دارد تا به شرایط مسابقه برسد. ما باید هر روز شرایط او را بررسی کنیم تا زمانی که شرایط بازی را به دست آورد در اولین فرصت از او استفاده کنیم.
رقابتهای اروپایی تیم را از یکنواختی خارج می‌کند
به بچه‌ها گفتم بازی در رقابتهای اروپایی فرصتی است برای ایجاد هیجان در میان تقویم شلوغ مسابقات. اگر رقابتهای اروپایی نبود این هفته‌های پشت سر هم برای ما خسته‌کننده می‌شد.
وضعیت دیگر مصدومان یوونتوس
کوادرادو بهتر شده ولی هنوز 100 درصد آماده نیست. بونوچی به فهرست اضافه خواهد شد. ولی پوگبا در فهرست نخواهد بود. میلیک هم در بازی با نانت غایب خواهد بود. بقیه شرایط خوبی دارند.
یوونتوس به فکر قهرمانی در لیگ اروپا است؟
هنوز به این فکر نکرده‌ام چون باید بازی به بازی پیش برویم. قهرمانی در لیگ اروپا دشوار است. ما در سه رقابت حضور داریم و باید هدف‌های کوتاه‌مدت برای خودمان تعریف کنیم. 
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها