کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اخراج معلم مازندرانی به دلیل پخش موسیقی

27 بهمن 1401 ساعت 16:29


گروه جامعه: ایرنا نوشت: مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: به‌دنبال پخش آهنگ مبتذل توسط معلم یک مدرسه در شهرستان قائمشهر برخورد اداری لازم انجام شد و ضمن قطع همکاری با وی،احتمالا مجوز فعالیت مدرسه نیز لغو خواهد شد.
روز گذشته تاکنون فیلمی از یک مدرسه غیرانتفاعی در شهرستان قائمشهر در فضای مجازی در حال انتشار و دست به دست شدن است که در آن هم‌خوانی آهنگ تعدادی از دانش آموزان در این مدرسه را نشان می‌دهد.
حسین کمالی افزود: این فیلم کوتاه روز گذشته چهارشنبه در فضای مجازی به سرعت منتشر شد و پس از آن اداره کل آموزش و پرورش مازندران پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.
وی ادامه داد: پس از بررسی و راستی آزمایی وقوع این اقدام در مدرسه مورد نظر، اقدامات اداری لازم در این خصوص پیگیری شد.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه شورای نظارت، روند فعالیت حرفه‌ای مدارس غیرانتفاعی را بررسی می‌کند، گفت: رییس آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر جلسه شورا را برگزار کرد و درخصوص موضوع اتفاق افتاده تصمیم گیری‌های اداری لازم اتخاذ شد. براساس تصمیم و رای این شورا، در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخورد‌های اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: همچنین این شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: همچنین به احتمال مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود.
وی افزود: این اقدام معلم مدرسه که به نظر می‌رسد بدنبال شادکردن دانش آموزان بود از روی ناآگاهی انجام شد.
کمالی تاکید کرد: مدارس غیرانتفاعی که بخش بزرگی از فضا و فعالیت آموزشی مازندران بر دوش آن‌ها قرار داد در انجام فعالیت‌های خود می‌بایست براساس سیاست‌های آموزش و پرورش عمل کنند.

 


کد مطلب: 387675

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/387675/اخراج-معلم-مازندرانی-دلیل-پخش-موسیقی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir