به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۳۸۷۸۸۵

تنها زن بالای ۲۵سال که دی‌کاپریو عاشقش است

تنها زن بالای ۲۵سال که دی‌کاپریو عاشقش است
گروه فرهنگی: در روزهای اخیر اخبار تأیید نشده ای منتشر شده مبنی بر آنکه لئوناردو دیکاپریوی ۴۸ ساله، ستاره ی مشهور و محبوب هالیوود که پیشینه ی بحث برانگیزی در زمینه ی روابط عاشقانه دارد، بار دیگر با زنی کمتر از ۲۵ سال وارد رابطه شده است، یک مدل اسرائیلی ۱۹ ساله به نام ادن پولانی که در زمان انتشار مشهورترین فیلم دیکاپریو یعنی «تایتانیک» هنوز به دنیا نیامده بود.اما یک زن بالای ۲۵ سال هست که همیشه در قلب آقای بازیگر جای داشته است؛ مادرش ایرملین ایندربرکن که در ادامه با او بیشتر آشنا خواهیم شد.

ایرملین ایندربرکن پسرش را در لس آنجلس به تنهایی بزرگ کرد و لئو موفقیتش در عرصه ی بازیگری را مدیون حمایت بی قید و شرط مادرش از خود می داند.او در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای گفت بعد از ابراز علاقه به بازیگری در سن ۱۲ سالگی، مادرش همواره حامی اش بود. لئو دراینباره گفت: «تنها دلیل اینکه توانستم این کار را انجام دهم او است.»ایرملین در سال های ابتدایی شهرت پسرش هم بسیار حامی و همراه او بود و بسیاری از اوقات با او در مراسم های فرش قرمز شرکت می کرد.

تولد در جنگ و ترک وطن
ایرملین ایندربرکن در سال ۱۹۴۳ در پناهگاهی جنگی در آلمان در میانه ی جنگ جهانی دوم به دنیا آمد. سختی هایی که ایرملین خود در کودکی متحمل شد، او را مصمم کرد شرایط بهتری برای پرورش پسرش فراهم کند.
مادر ایرملین، هلن ایندربرکن در سال ۱۹۹۸ در مصاحبه ای با نشریه ای آلمانی گفته بود پس از تولد ایرملین در روستایی کوچک در شمال دورتموند، خانواده ی آن ها روزهای دشواری را پشت سر گذاشتند، شرایطی که در نهایت آن ها را به مهاجرت به آمریکا واداشت. اما این اتفاق یک دهه بعد، پس از پایان جنگ جهانی دوم رخ داد.
ایرملین در میان آلمانی های ساکن نیویورک بزرگ شد. والدین او در نهایت ۳ دهه بعد، در سال ۱۹۸۵ به کشور خود بازگشتند.

آشنایی با پدر لئو و تجرد دوباره
 مادر لئو پس از گذراندن دوره ی دستیاری وکلای حقوقی، با پدر او، جورج آشنا شد که آن زمان در کار فروش کتاب های کمیک بود.اینطور که گفته می شود این زوج در جریان سفری به شهر فلورانس ِ ایتالیا، بعد از دیدن آثار لئوناردو داوینچی، نقاش بزرگ ایتالیایی، نام پسر خود را انتخاب کردند.جورج و ایرملین پیش از یک ساله شدن لئوی کوچک از یکدیگر جدا شدند. با این حال، به گفته ی لئو، آن ها به طور مشترک او را بزرگ کردند، به گونه ای که جورج برای مدتی همسایه ی کناری او و مادرش بود، گرچه لئو پیوند به مراتب قوی تری با مادر خود دارد.

حمایت از آرزوی لئو
دوران کودکی لئو در فضای خشن حومه ی لس آنجلس گرچه در مقایسه با آنچه مادرش در دوران جنگ تجربه کرده بود، شرایط راحت تری داشت، اما ایده آل هم نبود.لئو در سال ۱۹۹۸ در مصاحبه ای دراینباره گفت: «قطعاً محله ی خشنی بود، اما جالب هم بود. در آنجا توانستم شاهد چیزهای زیادی باشم. فکر می کنم اینطور بزرگ شدن خوب باشد. خوب است که در سن کم آن روی دیگر زندگی را هم ببینید.»ایرملین که مصمم بود زندگی بهتری برای پسرش فراهم کند، لئو را در دبیرستانی در محله ای بهتر ثبت نام کرد و در حالی هر روز با ماشین او را به مدرسه می برد که رفت و برگشت به آنجا ۳ ساعتی به طول می انجامید.

رابطه ی نزدیک با زنان زندگی لئو
زنانی که وارد زندگی لئو شده اند به طور قطع از همان ابتدای رابطه عاشقانه ی خود با این ستاره هالیوود به جایگاه مهم مادرش در زندگی او پی برده اند.ایرملین رابطه ی نزدیکی هم با زنان زندگی او داشته است. در حقیقت، گاهی مادر لئو به جای پسرش شرکای زندگی او را بر فرش قرمز همراهی کرده است، مثل حضور ایرملین در کنار ژیزلی بینچنی، سوپر مدل مشهور در مراسم های هالیوود.

بار رافائلی، سوپرمدل اسرائیلی هم که لئو ۵ سالی با او در رابطه عاشقانه بود، از قرار معلوم رابطه نزدیکی با ایرملین پیدا کرده بود. لئو، بار و ایرملین در سال ۲۰۱۰ به همراه یکدیگر برای شرکت در مراسمی خیریه به آلمان سفر کرده بودند.در سال ۲۰۱۷، تصاویری از شریک زندگی آن زمان لئو، کامیلا مورون و ایرملین در حال خروج از یک جت شخصی در فرودگاهی در لس آنجلس منتشر شد. کامیلا که آن زمان ۲۳ سال داشت آن پرواز را در کنار مادر دیکاپریو سپری کرده بود.

پدرناتنی لئو، مرد زندگی ایرملین
ایرملین زندگی عاشقانه ی خود را مدیون پسر خود است که نزدیک به ۱۱ سال پیش بانی آشنایی او و شریک زندگی حالایش شد، اسکات دیوید وارد که تصور می شود حدود ۷۰ سال داشته باشد.اسکات حالا به همراه ایرملین به سرتاسر دنیا سفر می کند. این زوج در مهمانی های چهره های تراز اول شرکت می کنند، با سوپرمدل ها به تعطیلات می روند، با جت های شخصی سفر می کنند و با هالیوودی های موفق وقت می گذرانند.
مرجع : روزیاتو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها