به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۸۷۹۴۲
جان اوبی میکل:

مورینیو به صلاح حمله کرد و اشک او را در‌آورد!

مورینیو به صلاح حمله کرد و اشک او را در‌آورد!
گروه ورزشی: مهاجم مصری در چلسی نتوانست خود را به ژوزه مورینیو، مربی وقت خود تحمیل کند و به همین دلیل پس از گذشت نیم فصل اول، بیشتر قرارداد خود را با چلسی به صورت قرضی در فیورنتینا و رم سپری کرد.
جان اوبی میکل فاش کرد که چگونه صلاح پس از یک بازی بد، خشم کامل مورینیو را در چلسی احساس کرد؛ موضوعی که ضربه شدیدی به او زد. میکل، بازیکن چلسی بین سال‌های 2006 و 2012، به Dubai Eye فاش کرد: صلاح یک بازی بد انجام داد و سپس مورینیو به شدت به او حمله کرد، او واقعاً به صلاح حمله کرد."
میکل در پاسخ به این سوال که آیا انتظار داشت صلاح به یک بازیکن برتر و یکی از بهترین‌های جهان تبدیل شود، گفت: "نه، من این انتظار را نداشتم. او در آن زمان اشک می‌ریخت و مورینیو بعد از آن او را در رختکن رها کرد. اگر او را فقط با این عقیده که صلاح عملکرد خوبی نداشت از بازی بیرون می‌آورد، راحت‌تر بود، اما مورینیو به او حمله کرد و سپس از زمین بیرونش آورد."

1802684
صلاح پس از ترک چلسی شکوفا شد و از زمان پیوستن به لیورپول در سال 2017 کاملاً یک سوپراستار بوده است. او در 286 بازی 174 گل برای قرمزها به ثمر رساند و قهرمان لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام حذفی و جام اتحادیه شد.
حتی کوین دی‌بروینه که بعدها در منچستر سیتی فوق‌العاده ظاهر شد، تحت نظر مورینیو در چلسی موفق نشد. میکل اضافه کرد: "کوین همیشه حال و هوای بدی داشت و بدخلق بود. هیچ وقت نمی‌توانستی چیزی را در مورد او متوجه شوی. اما حالا که بازی او را تماشا می‌کنم، چه لذتی می‌برم."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها