به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۳۸۷۹۶۹

دی‌ماریا: هنوز تصمیمی برای تمدید قرارداد با یووه ندارم

دی‌ماریا: هنوز تصمیمی برای تمدید قرارداد با یووه ندارم
گروه ورزشی: دی‌ماریا تابستان گذشته تصمیم گرفت پیراهن یوونتوس را به تن کند و با توجه به اتمام قراردادش در پایان فصل جاری هنوز تصمیمی برای امضای قرارداد جدید نگرفته است. 
این وینگر 35 ساله فصل چندان آسانی را در تورین سپری نکرده است. یووه نتوانسته این فصل نمایش درخشانی که از آن‌ها انتظار می‌رفت را ارائه کند و همین باعث شده که بسیاری از بازیکنان این تیم مورد انتقاد قرار بگیرند. 
این ستاره آرژانتینی در گفت‌وگو با ESPN اظهار داشت: «من هیچ تیمی را مدنظر ندارم. اینجا خوشحال هستم. یووه مشکلاتی داشته است و من در طول چند ماه اخیر با این باشگاه و با هیچ باشگاه دیگری درباره امضای قرارداد برای فصل آینده صحبت نکردم. در حال حاضر فقط به این فکر می‌کنم که در هر بازی ثابت کنم بازیکن خوبی هستم و به تیمم برای بهبود شرایط کمک کنم. پس از آن خواهیم دید که چه پیش خواهد آمد.»
1752339
او همچنین درباره ادامه حضورش در تیم ملی آرژانتین گفت: «من دیگر رویای بازی در جام جهانی را ندارم. تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم کوپا آمه‌ریکای بعدی است. تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت که در این مسابقات حضور داشته باشم.»
دی‌ماریا درباره حضور مسی در ترکیب تیم ملی این کشور اضافه کرد: «لئو باید در جام جهانی بعدی هم بازی کند. او لیونل مسی است. هفت توپ طلا و لیگ قهرمانان دارد و تمامی افتخارات ممکن را به دست آورده است. او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.»
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها