به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۸۷۹۹۶
پرستاره‌ترین تیم آسیا وارد دوحه شد

الهلال تبدیل به یک رئال مادرید شده است!

الهلال تبدیل به یک رئال مادرید شده است!
گروه ورزشی: باشگاه الهلال برای حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اسامی بازیکنان خود را منتشر کرد که این لیست حاکی از حضور تمام ستاره‌های الهلال برای حضور پرقدرت در این مسابقات است.
الهلالی‌ها که با عملکرد فوق‌العاده در جام باشگاه های جهان برابر فلامینگو به فینال رسیدند و در این مرحله هم نمایش تحسین برانگیزی مقابل رئال مادرید، قهرمان اروپا، داشته و به مقام نایب قهرمانی این مسابقات رسیدند، در نخستین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف شباب الاهلی رفته و در صورت صعود، منتظر مشخص شدن حریفان بعدی از طریق قرعه کشی باشد.
از همین رو شب گذشته باشگاه الهلال لیست 27 نفره خود برای حضور در دور حذفی را اعلام کرد تا شاهد یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های تاریخ آسیا در این دوره از مسابقات با حضور شاگردان رامون دیاز باشیم.
نکته جالب توجه لیست الهلال، حضور هر هفت بازیکن خارجی لیست این تیم در بین بازیکنان حاضر در دوحه است. جایی که میشل دلگادو، گوستاوو کولار، جانگ هیون سو، لوسیانو ویتو، موسی مارگا، آندره کاریلو و اودیون ایگالو در ترکیب این تیم حضور خواهند داشت. البته الهلال در روز بازی تنها چهار بازیکن خارجی که یک نفر آنها هیون سو خواهد بود را در اختیار خواهد داشت و تنها از سه بازیکن غیر آسیایی می‌تواند بهره‌مند شود.
از طرف دیگر، الهلال تمام ستاره‌های عربستانی خود را هم به قطر برده تا از عزم جزم خود برای قهرمانی پنجم در این مسابقات خبر دهد. سالم الدوساری، فوق ستاره تیم ملی عربستان، سلمان فرج، یاسر شهرانی، عبدالله معیوف، محمد العویس و محمد البریک از شاخص ترین بازیکنان الهلال هستند که با تیم به دوحه رفته تا دست رامون دیاز برای هدایت مدافع عنوان قهرمانی حسابی باز باشد.
1802839
در ادامه نکاتی از اسکواد الهلال برای حضور در این دوره از رقابت‌ها را مرور می‌کنیم؛
* ارزش تقریبی اسکواد الهلال برای حضور در مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نزدیک به چهل میلیون یورو معادل دو هزار میلیارد تومان است.
* عبدالله معیوف و محمد العویس، دو گلر ملی‌پوش الهلال در لیست این تیم برای این مسابقات حضور دارند.
* سالم الدوساری به عنوان یکی از شاخص‌ترین فوتبالیست‌های قاره آسیا و ستاره اول فوتبال عربستان در لیست الهلال خودنمایی می‌کند.
* اودیون ایگالو به عنوان یکی از مطرح‌ترین بازیکنان الهلال در مقیاس بین‌المللی به عنوان ستاره سابق منچستریونایتد در لیست این تیم حاضر است.
* لوسیانو ویتو، مهاجم 29 ساله آرژانتینی که برابر رئال مادرید موفق به دبل شده بود هم در لیست الهلال حاضر است تا با استفاده از تجارب حضور در والنسیا، اتلتیکو مادرید، فولام و سویا، نقش پررنگی در ترکیب تیمش داشته باشد.
موسی مارگا، مهاجم سابق پورتو، دیگر مهره کلیدی و سرشناس ترکیب الهلال به شمار می رود.
* سلمان فرج و یاسر شهرانی، دو بازیکن عربستانی الهلال هستند که بیشتر در سایه درخشش سالم الدوساری قرار گرفته اما از ستاره‌های فوتبال عربستان به شمار رفته و بی تردید جایگاه ثابتی در ترکیب تیم خود دارند.
* رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی الهلال که سابقه دو قهرمانی با این باشگاه در لیگ فوتبال عربستان را در کارنامه دارد، امیدوار است با این تیم به نخستین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند.
* کاریلو، کولار و دلگادو سه بازیکن خارجی الهلال هستند که با وجود مصدومیت در لیست قرار گرفته تا پس از بهبودی کامل در صورت عبور الهلال از شباب الاهلی در ادامه مسابقات به تیم خود کمک کنند.
برچسب ها: الهلال عربستان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها