به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۳۸۸۱۱۶

مارگو رابی گزینه اصلی «تامب رایدر» شد

مارگو رابی گزینه اصلی «تامب رایدر» شد
گروه فرهنگی:انتخاب مارگو رابی برای بازی در نسخه جدید و احیا شده «تامب رایدر» خبر تازه‌ای‌ست که این پرسش را به میان می‌آورد: آیا این انتخاب به موفقیت نسخه تازه کمکی خواهد کرد یا نه.به گزارش  صبا، تهیه کنندگان این اکشن ماجراجویانه در آمازون این روزها مشغول مذاکره با رابی برای ایفای نقش اصلی نسخه احیا شده تامب رایدر هستند.

در رابطه با مذاکرات و صحبتهای دو طرف هنوز خبری به بیرون درز نکرده و معلوم نیست نتیجه نهایی آن چه خواهد بود.این در حالی است که منابع نزدیک به شبکه آمازون می گویند مدیران آن با توجه به میزان شهرت رابی، تلاش دارند نظر مثبت او را برای همکاری جلب کنند.

از یک ماه قبل که آمازون خبر تولید نسخه احیا شده تامب رایدر را به صورت رسمی اعلام کرد، گمانه زنی درباره بازیگر نقش لارا کرافت آغاز شد.لارا کرافت زن جوان ماجراجویی است که در حال و هوایی شبیه کاراکتر ایندیاناجونز، راهی یک سری ماجراجویی های اکشن و فانتزی می شود.

آمازونی ها در حال حاضر به دنبال آن هستند که در کنار احیای نسخه سینمایی تامب رایدر، بازی‌های کامپیوتری و مجموعه تلویزیونی آنرا هم تولید کنند. فعلا پوپه ولر بریج برای نگارش فیلمنامه مجموعه تلویزیونی آن انتخاب شده است.نسخه سینمایی تامب رایدر اولین بار در فاصله سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸ با بازی آنجلینا جولی در نقش لارا کرافت، به صورت فیلمی سینمایی درآمد.

نسخه احیا شده این اکشن در سال ۲۰۱۸ با بازی آلیشیا ویکاندر اکران عمومی شد که نتوانست توجهات زیادی را به خود جلب کند و تولید قسمت‌های بعدی فیلم با حضور این بازیگر منتفی شد.مارگو رابی در چند سال اخیر به عنوان یکی از بازیگران مطرح زن هالیوود توانسته در هر دو گروه فیلمهای غیرمتعارف و عامه پسند بازی کند.مدیران آمازون گفته اند برای کارگردانی نسخه جدید احیا شده تامب رایدر قصد دارند از یک فیلمساز خانم در پشت دوربین فیلمبرداری استفاده کنند.
برچسب ها: مارگو رابی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها