به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۳۸۸۱۶۷

آقای رئیسی‌سوئیچ قطار پیشرفت را بدهیدبه....

آقای رئیسی‌سوئیچ قطار پیشرفت را بدهیدبه....
گروه سیاسی: محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا خطاب به رئیسی در توییتی نوشت: ۲-۳ ماه سوئیچ قطار پیشرفت را بدهید به دولت غربگرای اشرافی ناکارآمد حسن روحانی( که حقوق وزیرانش نصف دولت شما بود) تا دلار را به ۳۰ تومان، مرغ را به ۳۴ تومان، گوشت را به ۱۸۰ تومان برگرداند. 
بعدش شما فرصت دارید قیمت‌ها را ۳ برابر کنید و همچنان بگویید تورم را نصف کردیم.

 

۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۲:۳۸
اشتباه شما اینجاست که فکر می کنید قطار آقای رییسی سوئیچ داره. قطار ایشان نه سوئیچ داره نه ترمز فقط پیش میره. حالا کجا میره خدا بخیر کنه. (420332)
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۴:۲۵
همتون سرو ته یه کرباسید (420355)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۴:۳۰
ببین آقای به اصطلاح اصولگرا! همون حسن روحانی اساس و پایه این بلا رو سر این کشور اورد.من از عملکرد دولت رئیسی ناراضی هستم و واقعا نمیدونم تا کجا این مصیبت گرونی میخواد ادامه پیدا کنه ولی مطمئنم اگر دولتی مثل حسن روحانی سر کار بود با توجه به اینهمه فشار و تهدید و بستن راه ورد ارز از(تقریبا) همه طرف به سمت ایران،الان دلار بالای 80 تومن میرسید. (420357)
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۶:۴۹
وقتی حسن میگفت بدون برجام دلار قیمتش میره بالا و تورم وحشتناک میشه امثال شما میگفتید نه!!؟ الان که رییسی گند زده میگید تحریم و فلان باعث ایجاد این تورم شده!!؟ دولت حسن روحانی برجام رو مجددا زنده کرده بود که اصولگراها و طرفدارهای رییسی برای اینکه بتونند زیرآب حسن رو بزنند و رای بیارند نزاشتند برجام به نتیجه برسه. اگر حسن بود قطعا دلار زیر 25 تومن بود و تورم هم خیلی پایین تر بود. (420380)
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۵:۲۸
قطار انتحاری بیشتر
بهش میاد
ما که آماده ایم (420365)
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۵:۳۳
قطار پیشرفت با سرعت صوت دنده عقب میره (420369)
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۲۱:۴۶
اگر دلار بشه 1000 تومان هم من که دیگه ادم سابق نمی شم فقط منتظر فرصت هستم... (420423)
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۰۹:۴۶
آقا رئیسی قطارو پشت رو نشستی (421770)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها