به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۳۸۸۲۲۸
لابا از کلبا و سرمربی‌اش بیست گرفت

جیب‌بری مهاجم توگویی از فرهاد مجیدی!

جیب‌بری مهاجم توگویی از فرهاد مجیدی!
گروه ورزشی: العین روز گذشته با پیروزی مهمی که مقابل میزبان خود، اتحاد کلبا، به دست آورد، با 34 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفت تا تنها دو امتیاز با شباب الاهلی صدرنشین فاصله داشته باشد و در مقابل کلبا نیز با 24 امتیاز در رده هشتم باقی ماند.
این یک مسابقه جذاب بود که در آن، العین در دقیقه 21 با گل کایو کاندو حریف پیش افتاد، اما با شروع نیمه دوم، حبیب الفردان گل تساوی را وارد دروازه العین کرد. پس از اینکه سفیان رحیمی در دقیقه 81 گل دوم را برای العین به ثمر رساند، کلبا در دقیقه 92 صاحب یک ضربه پنالتی شد و با گل الکساندرو سکالدو، یک‌بار دیگر به بازی برگشت.
در شرایطی که همه فکر می‌کردند که بازی با تساوی به پایان می‌رسد، لابا کودجو خطرناک ظاهر شد و همچنان به درخشش ادامه داد و سومین گل تیمش را در آخرین دقیقه بازی به وارد دروازه حریف کرد. این بیستمین گل این فصل این بازیکن بود که او را با اختلاف چهار گل نسبت به نفر دوم، در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ امارات قرار داد.
گل پیروزی العین در این مسابقه، در دقیقه 97 به ثمر رسید تا این تیم به رکورددار گلزنی در دقایق پایانی تبدیل شود. به جز گل برتری لابا در دقیقه 97 برابر کلبا، این بازیکن در دقیقه 94 مقابل الجزیره و در دقیقه 87 برابر البطائح نیز گلزنی کرده بود تا نتیجه این بازی‌ها 3-2 شود. همچنین سفیان رحیمی نیز پیش از این در دقیقه 90 بازی با الشارجه، گل تساوی 2 بر 2 را به ثمر رسانده بود.
1803188
پس از پیروزی العین برابر اتحاد کلبا، سرگئی ربروف، سرمربی اوکراینی العین، ضمن ابراز خوشحالی از کسب سه امتیاز که شانس تیمش را برای دستیابی به عنوان قهرمانی بالا برد، عنوان کرد: میل شدید بازیکنان العین باعث شد تا به پنجمین پیروزی متوالی برسیم. می‌دانستیم که بازی سختی داریم، به خصوص اینکه خارج از خانه و مقابل تیمی منظم در میانه جدول قرار گرفته بودیم، اما با این وجود تیم برتر زمین بودیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم.
از سوی دیگر فرهاد مجیدی، سرمربی اتحاد کلبا نیز با ابراز رضایت از عملکرد تیمش با وجود شکست، گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و در بسیاری از دقایق بهتر از العین بازی کردیم و حداقل مستحق یک امتیاز بودیم، اما متأسفانه این چهارمین بازی فصل است که در وقت اضافه شکست خوردیم. تفاوت تیم من با العین این است که این تیم بازیکنان بزرگی مانند لابا دارد و می‌تواند در دقایق پایانی، نتیجه بازی را تغییر دهد.
برچسب ها: فرهاد مجیدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها