کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محصول جدید ایران خودرو با اسمی عجیب!

خبرآنلاین , 1 اسفند 1401 ساعت 9:05


گروه عکس:تانا،کراس‌اور جدید ایران‌خودرو،در نیمه اول سال ۱۴۰۲ به بازار عرضه خواهد شد.تانا در واقع نام کراس‌اور ایرانیزه شده کایی X۳ پرو است که در کارخانه تهران ایران‌خودرو مونتاژ خواهد شد.طراحی خودرو ما را به یاد ام‌وی‌ام X۵۵ پرو می‌اندازد.این شباهت در طراحی به دلیل آن است که شرکت کایی از پلتفرم‌های محصولات چری استفاده می‌کند.البته تفاوت‌هایی هم وجود دارد.چراغ‌های جلو نسبت به ام‌وی‌ام X۵۵ پرو،از خطوط صاف و کشیده‌ای بهره می‌برد.جلوپنجره خودرو هم دو تیکه و بزرگتر طراحی شده است.


نمای کناری به جز اتصال شیشه‌های کناری به شیشه‌های عقب و همچنین رینگ‌ها،تفاوت دیگری با X۵۵ پرو ندارد.چراغ‌های عقب به هم متصل شده‌اند و دیفیوزر طراحی اسپرت خود را حفظ کرده است.طراحی کابین کایی X۳ پرو کاملا متفاوت با ام‌وی‌ام X۵۵ پرو است.انگار در طراحی کابین سعی شده که فقط به نمایشگرها بها داده نشود.دریچه‌ تهویه هوا طراحی خاص و خوبی دارد و به جذابیت فضای داخلی افزوده است.

امکاناتی مثل ورود بدون کلید،استارت دکمه‌ای،روشن کردن خودرو از طریق سوییچ،سنسور نور و باران،نمایشگر مرکزی،کیلومترشمار تماما دیجیتال،دوربین ۳۶۰ درجه،وایرلس شارژر،۶ کیسه هوا،گرمکن صندلی ‌های جلو،تنظیم برقی صندلی راننده،کروز کنترل و اتوهلد و... در این خودرو حضور دارند.پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ ساخت AVL اتریش،حداکثر ۱۵۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.گیربکس ۹ سرعته CVT وظیفه انتقال قدرت در این خودرو را داراست.

قیمت تانا یا کایی X۳ پرو احتمالا در رنج قیمتی هایما S۵ عرضه شود که رقابتی درون خانوادگی را ایجاد خواهد کرد.البته احتمال این هم وجود دارد که در بازار با بهایی نزدیک به همتای خود یعنی X۵۵ پرو قیمت گذاری شود.


کد مطلب: 388313

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/388313/محصول-جدید-ایران-خودرو-اسمی-عجیب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir