به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۳۸۸۴۵۲

پس از عمل جراحی: کونته برابر میلان برمی‌گردد

پس از عمل جراحی: کونته برابر میلان برمی‌گردد
گروه ورزشی: تاتنهام روز گذشته در حالی برابر وستهام به پیروزی رسید که کونته نتوانسته بود در این دیدار تیمش را همراهی کند. 
او پس از شکست 0-1 برابر میلان در ورزشگاه سن سیرو و به دستور پزشک معالجش در ایتالیا ماند چون بهتر بود که پروازی انجام ندهد و کمی از محیط‌های پر از استرس دور باشد. 
این مربی ایتالیایی چند روز قبل به دلیل درد وحشتناکی که داشت مجبور شد تحت عمل جراحی قرار بگیرد و کیسه صفرایش را بردارد اما دوران نقاهت پس از عمل را طی نکرد و با سرپیچی از دستور پزشکان روی نیمکت تیمش نشست.
1802397
او روز گذشته در دیدار برابر وستهم کنار تیمش نبود و گفته می‌شود در بازی برابر چلسی هم نمی‌تواند روی نیمکت تاتنهام حضور داشته باشد اما آماده است تا در بازی آخر هفته برابر میلان بار دیگر در کنار بازیکنانش باشد. 
اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که او تصمیمی برای امضای قرارداد جدید با تاتنهام ندارد و در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد تا به ایتالیا برگردد.
شرایط سلامتی او و فوت چند نفر از دوستان نزدیکش از جمله جانلوکا ویالی و میهایلوویچ در فاصله چند هفته باعث شد که او به فکر سپری کردن مدت زمان بیشتری در کنار خانواده‌اش باشد.  
برچسب ها: کونته
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها