به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۳۸۸۴۵۴

تردید بنزما: ستاره رئال مادرید در فکر جدایی

تردید بنزما: ستاره رئال مادرید در فکر جدایی
گروه ورزشی: قرارداد بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز قرارداد جدید بین این دو طرف امضا نشده است. 
مدیران رئال مادرید علاقه خاصی به این بازیکن دارند و امیدوار هستند که او را برای فصل بعد هم همچنان در تیم‌شان حفظ کنند اما او هنوز تصمیم نهایی‌اش در این باره را نگرفته است. 
پیش از این بسیاری از رسانه‎‌های اسپانیایی از احتمال زیاد تمدید قرارداد او با رئال مادرید خبر داده بودند اما حالا رلوو مدعی شده است که این بازیکن تردیدهایی درباره امضای قرارداد جدید با این باشگاه دارد. 
1760836
گفته می‌شود که بنزما علاقه بسیار زیادی به کارلو آنچلوتی دارد و از کار با این مربی ایتالیایی بسیار راضی است. او دوست دارد که کارلتو فصل آینده هم روی نیمکت رئال حضور داشته باشد چون نمی‌خواهد بار دیگر تحت هدایت مربی جدیدی همه چیز را از صفر شروع کند. 
این در حالی است که احتمال قطع همکاری رئال با آنچلوتی بسیار زیاد است و این مربی به احتمال بسیار زیاد در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد. 
همین اتفاق و شرایط دیگری که در باشگاه رئال به وجود آمده باعث شده که بنزما تردیدهایی را نسبت به تمدید قراردادش داشته باشد و گزینه ترک سانتیاگو برنابئو برای او جدی‌تر از هر زمان دیگری باشد. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها