به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۳۸۸۵۵۶

آقای رییسی دقیقا کجایید؟

آقای رییسی دقیقا کجایید؟
گروه سیاسی: روزنامه هم میهن با مروری بر افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها در بازارها از سیدابراهیم رئیسی و حامیان او به کنایه پرسیده: «دقیقا کجایید؟»
به گزارش هم میهن، بیایید منصفانه نگاه کنیم. اگر وضعیت تورم و قیمت‌ها در دولت روحانی مشابه امروز بود، چه می‌کردید؟ هر روز روسای قوا، فرماندهان گوناگون، ائمه جمعه و جماعات، افراد ریز و درشت، صداوسیما و صدها لشکر رسانه‌ای در خدمت نقد عملکرد آن دولت و ضرورت رسیدن به داد مردم سخنرانی و قلمفرسایی می‌کردند، پس اکنون کجایید؟ دقیقا کجایید؟
این روزنامه در ادامه با انتشار اظهارات رییسی مبنی بر کنترل تورم در روز عید مبعث نوشته است: خب آقای رئیسی!! این را که 20 ماه پیش هم گفتید، حتی عدد و رقم هم تعیین کردید که تورم را نصف و سپس تک‌رقمی می‌کنید. اول بفرمایید که چرا این نشده است؟ چرا وعده‌ای دادید که قابل اجرا نبود یا قابل اجرا بود و شما و دولت نتوانستید آن را انجام دهید؟ راستی این روزها که در مدت کمی 10 درصد از ارزش پول ملی کم شده است، چرا سکوت کرده‌اید؟ چرا کسی باید ادعای فوق را از شما باور کند؟ چگونه می‌خواهید آن را کنترل کنید؟ چرا باید تا رسیدن دلار به قیمت حتی صدهزار تومان صبر کنند؟ راستی آیا فراموش کردید که دولت قبل را تمسخر می‌کردید که نیامدن شما این خطر را داشت که دلار 5000 تومان شود، حالا که به قیمت های فعلی رسیده است، چه می گوئید؟
 

۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۰۹:۵۶
چرا هی با روحانی مقایسه می کنید . مگر دولت روحانی گل و بلبل بود . روحانی هم کمی بهتر از رییسی . بفکر مملکت باشیم نه منافع جناحی . فعلا خاک توی سرمان شده . (420594)
۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۱۱:۵۳
خدابخیر کنه
دو سه سال دیگه هنوزمونده

یعنی به چه روزی میافتیم (420604)
۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۱۴:۱۴
اکه تا قبل از اتمام ریاست جمهوریش همه ما رو به کشتن نده. (420632)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها