کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مجلس افراد ناکارآمد را به صلابه بکشد

2 اسفند 1401 ساعت 12:32


گروه سیاسی: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  در زمینه مشکلات معیشتی مردم، گفت: گرفتاری های عمومی مردم روز به روز بیشتر می شود و تیم اقتصادی دولت باید در این زمینه توضیح دهد و مجلس در این بخش از دولت انتظار بهبود شرایط را دارد.
سیدغنی نظری خانقاه افزود: مجلس باید افرادی که توان کار نداشته و برای مردم گرفتاری ایجاد می کنند را به صلابه بکشد. از همکاران خواهش می کنم نگاه جریانی و سیاسی را کنار گذاشته و رئیس جمهور را به طور محکم پای کار بیاورند.
وی با بیان اینکه دولت باید برنامه های عملیاتی خود را به درستی توضیح دهد، تصریح کرد: اینکه در تلویزیون می گویند شرایط به اصطلاح گل و بلبل است، این طور نیست و شرایط در بیرون به نحو دیگری رقم می خورد.
نظری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تاکید کرد: مردم در ۲۲ بهمن ثابت کردند که پای کار انقلاب و رهبری هستند و اکنون وظیفه مسئولین است که پا به میدان گذاشته و مشکلات را برطرف کنند.عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نابسامانی در حوزه ارز، تصریح کرد: روز به روز نرخ دلار افزایش پیدا می کند لذا ما هم در قبال این مسئله و در مجلس نباید عنصری خنثی باشیم.
وی با بیان اینکه ما در دلسوزی رئیس مجلس هیچ شکی نداریم، گفت: ما خواستار این هستیم که رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت به جد پای کار بیایند و درباره برخی مسائل در مجلس توضیح دهیم چرا که با روش فعلی مشکلات زیاد خواهد شد.
 


کد مطلب: 388645

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/388645/مجلس-افراد-ناکارآمد-صلابه-بکشد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir