به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۳۸۸۶۷۸

قبل از گرم شدن هوا فکری به حال حجاب کنید

قبل از گرم شدن هوا فکری به حال حجاب کنید
گروه سیاسی:معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: رعایت حجاب و عفاف لازمه امنیت پایدار اجتماعی است و همه باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
به گزارش ایرنا؛ سید «مجتبی آل‌یاسین»، افزود: حجاب و عفاف مورد تاکید دین مبین اسلام است و تحت هر شرایطی باید رعایت شود.
وی بیان کرد: کارمندان دستگاه‌های اجرایی باید تمامی ضوابط قانونی اداری و استخدامی را رعایت کنند و الزام به پوشش در این قانون مورد تاکید است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: کارمندان باید در خارج بخش اداری نیز قوانین و ضوابط شرعی و قانونی را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت، تخلفات اداری می‌تواند با کارمند خاطی برخورد کند.
آل یاسین با بیان اینکه، قرارگاه عفاف و حجاب در استان تشکیل شده است، افزود: این قرارگاه با هدف توجه ویژه به حوزه پوشش و رعایت حجاب شکل گرفته است.
وی افزود: لازم است از آمران به معروف نیز حمایت قانونی صورت گیرد تا افراد ارشاد دهنده در انجام وظیفه شرعی و قانونی دچار مشکل نشوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی تاکید کرد: لازم است قبل از گرم شدن هوا نسبت به رعایت حجاب و عفاف بانوان در جامعه چاره اندیشی جدی صورت گیرد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی نیز گفت: رعایت حجاب اسلامی در بین زنان و دختران امروز به دغدغه جدی خانواده‌ها تبدیل شده و متولیان حجاب هم از این مهم غافل نیستند.
«محمدرضا جعفری» افزود: اکنون توقع فعلی جامعه ملزم شدن افراد کم حجاب و یا بی‌حجاب به حجاب متعارف جامعه است و باید همه دستگاه‌های متولی در چارچوب مسئولیت ذاتی خود فعالیت فرهنگی اثربخش داشته باشند.
وی بیان کرد: باید ورود به مسئله اجتماعی به شکل مسئولیت علمی و با رعایت موازین شرعی و اجتماعی باشد و از برخوردهای سلبی و ایجابی خودداری شود. برای برخورد با بی‌حجابی که اکنون در جامعه شاهد آن هستیم باید مداخله جدی و علمی صورت گیرد تا آنچه به نفع جامعه و خانواده‌ها است رقم زده شود.
 
برچسب ها: حجاب

حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۱۳:۲۸
نیاز واقعی امروز جامعه چیه؟بنظر شما اکثر مطالبه مردم ایران چی هست؟ شعور و فهم و درک مسائل مملکت ، امروز چیزی جز معاش میتونه باشه؟ چرا به جای ابراز نگرانی برای سقوط اقتصاد و زندگی روزمره ملت در سراشیبی نابودی به مسئله حجاب تابستان می اندیشید چرا مسئولان درباره مسئله های مهم و اصلی و اساسی ملت ابراز نگرانی نمی کنند؟ (420629)
۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۱۴:۴۹
خدا شفای عاجل به شما مسئول طالبانی عنایت بفرماید.راستی چرا نرفتی افغانستان؟ (420637)
۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۱۸:۲۴
کشوری که دغدش شده حجاب و خوراک دام و طیور معلوم یک عده هم سرگرم پر کردن جیبشان هستند و اقتصاد رو نابود کردن به امید کشوری قوی از لحاظ مردم واقعی نه نون به نرخ روز خور و حزب باد (420649)
دنا اورمزد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۲۰:۰۷
فکر کردم می‌خواهند بگویند:

قبل از گرم شدن هوا فکری به حال خانواده هابی کنید که پنکه و کولر ندارند!

فکر کردم می‌خواهند بگویند قبل از گرم شدن هوا فکری به حال جوانانی کنید که استعداد ورزشی دارند اما پول لازم برای ورزش کردن ندارند!!

فکر کردم می‌خواهند بگویند قبل از گرم شدن هوا فکری به حال خود کشاورزانی کنید که زمین دارند اما آب برای کشاورزی ندارند!!!

فکر کردم می‌خواهند بگویند قبل از گرم شدن هوا فکری به حال آلودگی هوای اراک صنعتی کنید!!!! (420661)
۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۲۱:۰۲
خوب شد کشف حجابها انقدر زیاد شده اند که اینها یقه کم حجابها را ول کردن واین یه پیشرفته (420670)
صفورا
United States
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۰۰:۰۱
بنده خدا چه دغدغه مهمى داره معلومه که شبا خوابش نمى بره. (420687)
۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ۰۰:۱۰
شما بفکر دزدی و پر کردن جیب خودتان باشید نه حجاب (423775)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها