کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آدم های پاک و سالم را از تیم دور کردی!

حمله تند بختیار رحمانی به نکونام در پی استعفا وی

2 اسفند 1401 ساعت 13:19

گروه ورزشی: بختیار رحمانی ستاره سابق استقلال و فولاد در فضای اینستاگرام علیه جواد نکونام انتقادات تندی را در پی استعفای غیر منتظره وی مطرح کرد.


بختیار رحمانی علیه جواد نکونام انتقادات تندی را مطرح کرد. بختیار رحمانی در اینستاگرام، پیامی را منتشر کرده و در تازه ترین اظهار نظری که در مورد تیم فولاد و جواد نکونام داشته، علیه سرمربی فولاد انتقادات تندی را مطرح کرده است.
بازیکن سابق فولاد در مورد وضعیت این روزهای فولاد نوشت:
هیچ شخصی بالاتر از نام فولاد نیست. معلوم وقتی 90 درصد مردم و هواداران فولاد با ادامه همکاری با شما مخالف هستن باید هم استعفا بدهيد. تا امروزم حرف نزدیم به خاطر همین بازی پلی اف بود. بهتر است تا گَند خیلی چیزها در نیومده، سر حرفتون بمونید. نمونه اش حضور بازیکنی به نام ابراهیم سلجوقی در لیست فولاد که طی 3 سال یک دقیقه هم بهش بازی ندادید.
میشه قبل قبل از رفتن این رو توضیح بدید؟ یا گذاشتن کولیبالی در لیست فروش که هنوز هم بهترین گلزن تیم فولاد است، با این که دفاع آخر بود.مگه میشه شما این همه هزینه کردید و این همه بازیکن گرفتید و توی 21 هفته ای که از لیگ گذشته، حتی یک بازیکنی نداشته باشید که 3 گل زده باشه. بازیکنان فولاد دوتسان و عزیزان من هستند و این مشکلات فقط از بازیکن نبوده و نیست. نتایج تیم هم که مزخرف به تمام معنا است.  دست به هر کاری زدید تا انسان‌های پاک و سالم را از تیم دور کنید. همه کار کردید که آقای گرشاسبی را وادار به استعفا کنید. یه دیواری هم درست کردید دور خودتون با بازیکنهای قدیمی فولاد که دور باشید از خیلی النتقادها. اما مردم دیگه سیاه نمیشن.
زنده باد فولاد  و فولادی


مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صبح امروز در قطر برگزار شد که طی آن فولاد به عنوان نماینده ایران باید به مصاف الهلال برود.
در مراسم قرعه کشی که در استادیوم الثمامه برگزار شد، سرمربیان تیم های الهلال، الشباب و الدحیل در مکان یاد شده حضور داشتند ولی نکونام در این مراسم حاضر نشد.
سرمربی فولاد که شب گذشته و بعد از پیروزی برابر الفیصلی استعفای خود را در نشست خبری پس از بازی اعلام کرد، وضعیت نامشخصی دارد.
با وجود اینکه سخنگوی فولاد شب گذشته از حضور نکونام در تمرین امروز خوزستانی ها خبر داد، اما سرمربی جوان این تیم راهی محل قرعه کشی نشد تا مشخص شود مشکلات برای بازگشت نکو همچنان  پابر جاست.
در پایان مراسم قرعه‌کشی، هرنان کرسپو سرمربی الدحیل در کنار ویسنته مورنو سرمربی الشباب و همچنین رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الهلال، عکسی به یادگار گرفتن و سعید فتاحی به عنوان نماینده باشگاه فولاد و جانشین جواد نکونام در کنار سرمربیان سه تیم دیگر حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ایستاد.
1804033

با این حال سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان پیرامون استعفای جواد نکونام از سرمربیگری این تیم در نشست خبری پس از پایان بازی با الفیصلی ابراز کرد: خیلی از این اخبار که رسانه‌ها کار می‌کنند، واقعیت ندارد. کارخانه فولاد و باشگاه تمام تلاش خود را انجام داد تا در شرایط آرام به آسیا برسیم.
تصمیم نکونام نیز شخصی بوده و باشگاه فولاد با این تصمیم مخالفت می‌کند. جواد نکونام سرمربی فولاد است و دو طرف از همکاری با یکدیگر رضایت دارند و این صحبت به خاطر فشارهای یک ماه اخیر بود.

1803826

او ادامه داد: این حرف را بگذارید روی بغض یک ماهه ایشان. نمی‌گویم جواد از شرایط باشگاه راضی است ولی او و باشگاه از همکاری با یکدیگر رضایت دارند. جواد چهار سال است در فولاد حضور دارد و روزانه 17 ساعت کار می‌کند و حتی خانواده‌اش را به اهواز آورده است.
وی گفت: باشگاه شدیدا با استعفای ایشان مخالفت کرده و تمرین فردا با حضور ایشان برگزار می‌شود و امیدواریم پنج‌شنبه شب هم به پیروزی در مرحله یک‌چهارم نهایی برسیم.
مرادی خاطرنشان کرد: امسال در باشگاه فولاد اتفاقات عجیبی رقم خورد و رسانه‌ها صحبت‌های زیادی درباره سرمربیگری نکونام در استقلال مطرح کردند و پس از آن هم بحث دستیاری در تیم ملی به وجود آمد که باشگاه فولاد مخالفت خود را اعلام نمودند.
سخنگوی فولاد در ادامه گفت: مطمئن باشید اگر جواد نکونام دلش با فولاد نبود، ابتدای فصل به پیشنهاداتش جواب مثبت می‌داد.
مرادی یادآور شد: مطمئن باشید دل جواد نکونام به ماندن در فولاد است. این کنفرانس خبری بغض یک ماهه جواد بود و امیدوارم فردا اخبار خوبی مخابره کنیم.
او یادآور شد: ما ساعاتی قبل از سفر به دوحه، به همراه نکونام به شرکت فولاد ایران رفتیم و در کنار مدیران شرکت، با کارگران هم‌قسم شدیم تا برای اعتبار ایران بجنگیم. الان بحث فولاد نیست و موضوع ایران در میان است. جواد می‌داند تمام ایران چشم‌ انتظار ساق پاهای بازیکنان فولاد است.
سخنگوی باشگاه فولاد در پایان عنوان کرد: مردم به شایعات توجه نکنند. امیدوارم ارتباط بعدی پس از فینالیست شدن ما در آسیا باشد.
پس از صحبت‌های سخنگوی فولاد، باید دید که طبق صحبت‌های مرادی، تمرین امروز فولاد با حضور نکونام برگزار می‌شود یا خیر.


کد مطلب: 388682

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/388682/حمله-تند-بختیار-رحمانی-نکونام-پی-استعفا-وی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir