به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۳۸۸۶۸۸

سلاخی یک روزنامه به جای اصلاح قیمت گوشت

سلاخی یک روزنامه به جای اصلاح قیمت گوشت
گروه سیاسی: احمد زیدآبادی فعال سیاسی در یادداشتی نوشت:توقیف ناگهانی روزنامۀ سازندگی به نظرم هیچ دلیلی ندارد جز عصبانیت مسئولان اجرایی از وضعیت اقتصادی کشور!
تیتر "طغیان گوشت" ظاهراً مقام‌های اجرایی را چنان از کوره به در برده که جز با توقیف روزنامه، عصبانیت‌شان فرو نمی‌نشسته است.
حالا این روزنامه هم روی دکه نباشد، آیا تأثیری در افزایش یا کاهش قیمت گوشت دارد؟ اگر ندارد، پس چرا روزنامه توقیف شد؟ و اگر دارد، قاعدتاً به آن ربط دادن بارش برف و باران به پوشش بانوان توسط امام جمعۀ کرج بی‌شباهت نخواهد بود. از قضا پس از صحبت‌های "امام جمعۀ محترم" در این باب، برف کم‌سابقه‌ای در بسیاری از مناطق کشور بارید و منطق ربط وی نه فقط باطل شد بلکه نتیجۀ معکوس داد! حالا هم اگر تصور می‌شود با توقیف سازندگی بهای گوشت کاهش می‌یابد، منتظر نتیجۀ کار خواهیم نشست!
راستش تا آنجا که من می‌دانم و عبید زاکانی علیه‌الرحمه نیز بر آن صحه گذاشته است،"قیمه را به گوشت کنند نه به قاف یا غین!" مهار تورم و کنترل گرانی هم به رفع تحریم اقتصادی و عادی‌سازی روابط خارجی و ایجاد فضای امن برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است نه به دستور و حکم و توقیف این یا آن نشریه!
 توقیف سازندگی از آثار عصبانیت دولت است
همچنین یك روزنامه نگار و فعال سیاسی دیگر به توقیف روزنامه سازندگی واکنش نشان داد.
عباس عبدی، در توئیتی نوشت: «توقیف سازندگی از آثار عصبانیت است. با عصبانیت ارز و گوشت و... ارزان نمی‌شود. هنگامی که دولت عصبانی می‌شود چرا جوانان و مردم نشوند؟»


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها