به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۳۸۸۷۳۲

پرونده تجاوز دنی آلوز به کجا رسید؟

پرونده تجاوز دنی آلوز به کجا رسید؟
گروه ورزشی: دادگاه بارسلونا درخواست تجدیدنظر دنی آلوز را رد کرد تا او هم‌چنان در زندان بماند.به گزارش ایسنا ، دادگاه دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا اعلام کرد این بازیکن باید همچنان در زندان بماند. بر این اساس درخواست وکیل وی برای آزادی او رد شد. پرونده تجاوز جنسی علیه این برزیلی از اواخر ژانویه در جریان است.

ملی‌پوش برزیلی که ۱۲۶ بازی ملی دارد، به اتهام تجاوز جنسی باید در اسپانیا در بازداشت بماند. این را دادگاه او بارسلون روز سه شنبه اعلام کرد. پرونده دنی‌ آلوز حاکی از این است که یک زن ۲۳ ساله گزارش داد که آلوز در یک کلوپ شبانه در بارسلون به او تجاوز کرده است. بنابراین دنی آلوز در بارسلون دستگیر و بازداشت شد. آلوز در ابتدا هرگونه تماس جنسی را انکار کرده بود. وکیل وی بعداً اعلام کرد که این اعمال با رضایت زن صورت گرفته است.

دلایلی که قاضی برای آزاد نکردن آلوز بیان کردند، جدی بودن اتهام و خطر فرار بود. در جلسه دادگاه پنج‌شنبه گذشته، وکیل مدافع پیشنهاد کرد که آلوس پاسپورت خود را تحویل دهد و مرتباً با پلیس در ارتباط باشد. این بازیکن برزیلی تا سال ۲۰۲۲ با باشگاه بارسلونا قرارداد داشت و این اواخر با باشگاه مکزیکی پوماس قرارداد داشت.
برچسب ها: دنی آلوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها