به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۳۸۸۷۹۰

دستگیری تمساحی که پیرزن ۸۵ساله را کشت

دستگیری تمساحی که پیرزن ۸۵ساله را کشت
گروه فیلم: رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند یک زن ۸۵ ساله در فلوریدا در حال قدم زدن با سگ خود در کنار دریاچه بود هدف حمله تمساح قرار گرفت.رسانه‌های محلی گزارش دادند که تمساح ۱۰ فوتی (۳ متری) ابتدا به سگ این زن حمله کرد، اما یک بار که سعی کرد حیوان خانگی را نجات دهد به دنبال او رفت.
 
یکی از همسایه‌ها به رسانه‌های محلی گفت که تمساح از آب بیرون آمد و به سگ هجوم آورد. او سعی کرد سگ را از خزنده دور کند، اما خود وی قربانی شد.همسایه ای که فقط با نام کوچکش کارول معرفی شده به کانال محلی WBBF گفت: به یاد دارم که او سعی می‌کرد به سطح آب برگردد و هوا تنفس کند؛ و من به او گفتم: شنا کن! اما به من گفت: نمی‌توانم، تمساح مرا گرفته است.

کارول ۷۷ ساله به تیم‌های امدادی اطلاع داد و سعی کرد با چوب دوستش را نجات دهد، اما تمساح پیرزن را کشت.
کمیسیون حفاظت از حیات وحش فلوریدا به رسانه‌های محلی گزارش داد که این زن به دلیل جراحات وارده جان خود را از دست داد، در حالی که سگش از این حادثه جان سالم به در برد.پس از یافتن محل تمساح بزرگ، شش مامور حیات وحش آن را دستگیر کرده و با قرار دادن پشت یک وانت بردند.

تمساح‌ها در فلوریدا به قدری رایج هستند که گاهی اوقات حتی از خیابان‌ها عبور می‌کنند یا از هوای آفتابی برای حرکت روی چمن‌ها در زمین‌های گلف استفاده می‌کنند.تمساح‌ها را می‌توان در تمام ۶۷ شهرستان فلوریدا یافت، اما بر اساس اطلاعات منتشر شده این حیوانات به ندرت انسان‌ها را گاز می‌گیرند و مرگ و میر ناشی از چنین حوادثی نادر است.طبق گزارش کمیسیون حفاظت از حیات وحش فلوریدا، احتمال آسیب دیدن یک فرد در اثر حمله تمساح تنها ۱ در ۳.۱ میلیون است. علاوه بر این، بر اساس آخرین آمار موجود در این زمینه، حملات تمساح‌ها بین سال‌های ۱۹۴۸ تا ۲۰۲۱ باعث کشته شدن ۲۶ نفر در این ایالت شد.
....
مرجع : فرارو
برچسب ها: تمساح
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها