به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۸۸۸۷۰

حرفهای مربی جدید فولاد در آستانه بازی الهلال

حرفهای مربی جدید فولاد در آستانه بازی الهلال
گروه ورزشی:پس از جدایی جواد نکونام از فولاد، حمیدرضا رجبی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و در نشست خبری پیش از بازی با الهلال حضور پیدا کرد.به گزارش "ورزش سه"، پس از بازگشت عجیب و غیرمنتظره جواد نکونام به ایران و موافقت باشگاه فولاد با استعفای این سرمربی جوان، حمیدرضا رجبی به عنوان جانشین نکو انتخاب شد و او ظهر امروز راهی محل نشست خبری پیش از دیدار حساس فردا برابر الهلال شد.

رجبی در ابتدای صحبت هایش و درخصوص دیدار با مدافع عنوان قهرمانی گفت: من در ابتدای صحبت هایم باید از فدراسیون فوتبال ایران، باشگاهها، مربیان و بازیکنان ایرانی که قبل و بعد از بازی الفیصلی پیام محبت آمیز برای ما فرستادند، تشکر کنم. درباره الهلال هم باید بگویم که با مدافع عنوان قهرمانی آسیا و نایب قهرمان جهان بازی داریم. من فکر می کنم این الهلال، یکی از بهترین تیم های تاریخ آسیاست. هم بازیکنان خارجی شان و هم بازیکنان عربستانی شان بسیار با کیفیت هستند.  طبیعتا بازی بسیار سختی در پیش داریم.

سرمربی جدید فولادی ها ادامه داد: درباره تیم خودمان هم باید بگویم تیم فولاد هم از مرحله گروهی آسیا و مرحله حذفی تاکنون باختی نداشته و بازیکنان ما انگیزه خیلی زیادی برای این مسابقه دارند. تیم فولاد برای همه تیمها حریف سرسختی است و فکر می کنم هر تیمی مقابل ما بازی دارد، کار برایش سخت می شود.


او با تشکر از بازیکنان تیمش اظهار داشت: اینجا جا دارد از بازیکنان فولاد هم تشکر کنم. لایق بهترین ها هستند. تمام توان و انرژی شان را فردا در بازی خواهند گذاشت.رجبی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چگونه اخبار منتشره پس از دیدار با الفیصلی و استعفای نکونام را هضم کرده اند، پاسخ داد: جا دارد از جواد نکونام تشکر کنم. ایشان در چهارسالی که در فولاد بود توانست دو جام قهرمانی و همینطور دو سهمیه آسیا کسب کند. امسال هم به چهار تیم غرب آسیا رسیدیم. در رنکینگ جهانی در سال 2022 هم بهترین تیم باشگاهی ایران در دنیا شدیم. ایشان قلب شان با ماست و برای فولاد می تپد. 

او ادامه داد: چون نکونام مربی حرفه ای و بزرگی است توقعات شان از باشگاه حرفه ای بوده و من فکر می کنم در این زمینه اختلافاتی پیش آمد. توقعات او برآورده نشد و جدا شد. به نظر من جایشان اینجا خالی است. قبل از شروع بازی ها دوست داشتند مقابل الهلال قرار بگیریم و تیم را هدایت کند. قسمت نشد و ان‌شاءلله در مراحل مربیگری بتوانند به بهترین جایگاه خودشان برسند.
برچسب ها: فولاد خوزستان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها