کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فوق‌ستاره ناپولی سر مالک باشگاه را شلوغ‌تر می‌کند

شروع تاخت‌وتاز ویکتور اوسیمن در فوتبال اروپا!

3 اسفند 1401 ساعت 16:07


گروه ورزشی: تیم فوتبال ناپولی ایتالیا در مرحله یک‌هشتم نهایی ليگ قهرمانان اروپا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفته است.
شاگردان اسپالتی در شرایطی که به واسطه پیروزی‌های متوالی در سری آ با روحیه‌ای فوق‌العاده به مصاف قهرمان لیگ اروپا در فصل گذشته رفته بودند، در نیمه اول با گل ویکتور اوسیمن از حریف خود پیش افتادند.
مهاجم نیجریه‌ای که پیش از این باشگاه ناپولی بارها در برابر پیشنهاد‌های اغواکننده برای فروش او مقاومت کرده بود، روی یک ضدحمله برق‌آسیا در مقابل دروازه توسط لوزانو صاحب موقعیت گلزنی شد و با زدن یک ضربه بدون معطلی دروازه کوین ترپ را باز کرد تا سفیدپوشان با یک گل از عقاب‌ها پیش بیفتند.
اوسیمن ۲۴ ساله که امشب سومین بازی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان را پشت سر می‌گذاشت، با این گل که حاصل جای‌گیری دقیقش بود بار دیگر ارزش‌های خود به عنوان یک مهاجم تمام‌کننده را اثبات کرد و نشان داد ایستادگی دی‌لورنتیس، مالک باشگاه، در برابر پیشنهاد جذب او بی‌دلیل نبوده است.
ناپولی که در مرحله گروهی با پنج پیروزی به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کرده بود، حالا با گل اوسیمن یک نیمه برابر حریف آلمانی به برتری رسیده تا امیدهایش برای صعود به جمع هشت تیم نهایی این تورنمنت، بیش از پیش تقویت شود.
حالا با این گل اوسیمن که در نوزده بازی خود در سری آ هم ۱۸ گل به ثمر رسانده بود، بار دیگر به چهره اول تیمش تبدیل می‌شود و نگاه‌های مدیران ورزشی باشگاه‌های شاخص را به خود جلب می‌کند.
1804435


کد مطلب: 388918

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/388918/شروع-تاخت-وتاز-ویکتور-اوسیمن-فوتبال-اروپا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir