به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۳۸۹۰۰۴

«کیهان» خواستار نظارت بر اظهارات معلمان شد

«کیهان» خواستار نظارت بر اظهارات معلمان شد
گروه سیاسی:روزنامه کیهان به بیان مشکلات کشور از سوی معلمان در مدارس اعتراض کرد و خواستار نظارت بر آنچه در کلاس‌های درس مطرح می‌شود، شد.
به گزارش کیهان، شاید بتوان ماجرای انتشار و همخوانی یک آهنگ نامناسب، مبتذل و دور از شأن محیط مقدس مدرسه و فطرت‌های پاک دانش‌آموزان در کلاس درس یک مدرسه غیردولتی که در روزهای اخیر خبرساز شد را تلنگر و زنگ خطر دانست. اتفاقی که با محوریت یک معلم جوان در مقطع ابتدایی یک مدرسه غیردولتی در قائمشهر رخ داد. ظاهراً این معلم از نیروهای تازه‌کار و آزاد و نه از پرسنل آموزش و پرورش است که سابقه فعالیت در فضای مجازی را داشته و آن‌طور که اعلام شد یک بلاگر اینستاگرامی است و فضای کلاس را با صفحه شخصی خود اشتباه گرفته است!
این روزنامه در ادامه نوشت: این خانم معلم با حمایت و پادرمیانی پردامنه و کم‌سابقه‌ای که از وی در سطح شهرستان و استان با ورود امام جمعه، استاندار و... به عمل آمد به کار خود بازگشت بدون اینکه فرصت کافی داده شود تا در یک روند منطقی و حرفه‌ای بررسی شود که واقعاً شخصی که در جایگاه و کسوت والای معلمی قرار گرفته اما از روی غفلت یا اشتباه و هر چیز دیگری قدرت تشخیص اینکه پخش و همخوانی یک ترانه روایت‌کننده «شکست عشقی» مناسب دانش‌آموزان پسر کم‌سن و سال یک کلاس درس نیست را ندارد و حتی این همخوانی را در صفحه مجازی خود منتشر می‌کند برای ادامه فعالیت در کلاس درس صلاحیت لازم را دارد یا نه؟ 
روزنامه کیهان سپس از طرح مشکلات کشور در کلاس‌های درس انتقاد کرد و نوشت؛ نظارت بر آنچه در کلاس‌های درس می‌گذرد هم موضوع مهمی است که نباید از آن غفلت کرد. یکی از معضلات حاکم بر برخی مدارس که خانواده‌های زیادی نسبت به آن گلایه دارند، طرح مباحث و شبهات اجتماعی یا اعتقادی از سوی برخی معلمان (هرچند اندک) در کلاس‌های درس است که با وجود اینکه نشان‌دهنده درگیری ذهنی و وجود گره‌ها و شبهات فکری خود آن شخص است و جای طرح آن در کلاس درس نیست اما گاه نظام فکری و ذهنی یک نوجوان و دانش‌آموز را دچار تلاطم می‌کند و شاید دیگر فرصتی برای پاسخ درست به آن نیز فراهم نشود.
 
برچسب ها: معلمان

۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۱۷:۵۴
حسین شریعتمداری : تو از یه تریبون با تیراژ ۱۲ هزار نسخه ای افکار خودت را نشر می‌دهی و از نشریه بیت المال جناح خودت را تبلیغ میکنی ، معلم هم حق دارد افکاری که فکر می کند به درد نسل آینده می‌خورد و افکار تندروانه ای که به ضرر کشور هست را علیهش حرف بزند ، اگر تو در کیهان جناحی حرف نزدی معلمان هم حرف جناحی و سیاسی نمی زنند . (420914)
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۰:۱۶
شریعتمداری تو چکاره هستی که در همه جا وهمه چیز اظهار نظر می کنی ودستورصادر می کنی نکند تو همه کاره این کشور هستی که دستور می دهی در کلاس درس صحبت‌های معلمان را شنود کنند وبرای همه تکلیف تعیین می کنی، وای به‌حال این کشور ومردمی که آدمی مثل تو همه کاره اش باشد (420970)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها