کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با مسأله کشف حجاب با قاطعیت برخورد شود

5 اسفند 1401 ساعت 11:14


گروه سیاسی:  نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما باید با مسئله کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم و نهاد‌ها باید کار‌های خود را به درستی انجام دهند، نیروی انتظامی، بسیج و صمت باید برخورد جدی داشته باشند و طلاب هم باید کار فرهنگی خود را دنبال کنند.
حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در دیدار نمایندگان طلاب و فضلای مازندران، با بیان اینکه دغدغه و مسائل طلاب را با اهتمام جدی دنبال خواهیم کرد، اضافه کرد: اینکه مصوبات چقدر انجام می‌شود به میزان پیگیری طلاب ارتباط دارد، ما باید در ابتدای جلسه مصوبات جلسات گذشته را بررسی می‌کردیم و در مورد آن‌ها بحث و گفتگو می‌کردیم.
 دغدغه همه ما باید مسائل فرهنگی باشد چراکه ما سربازان امام زمان (عج) هستیم و مسؤولان هم باید ابزار‌های لازم برای جنگیدن در برابر دشمن را در اختیار ما قرار دهند.
وی با تاکید بر اینکه امروز مدارس مهم‌ترین مراکز کشور هستند، گفت: طلاب باید طرح‌های خود را برای رفع مشکلات خیابان‌ها، اماکن عمومی و مراکز آموزشی ارائه دهند و در این راستا ابزار‌های مورد نیاز را درخواست کنند.
محمدی‌لائینی با تاکید بر اینکه مشکلات بر جای مانده از دهه ۹۰ زیاد است، گفت: دولت انقلابی واقعا مظلوم است و هدف مهم از اغتشاشات اخیر این بود که دولت از اهداف مورد نظر ناکام بماند هر چند امنیت و وحدت مردم نیز در اغتشاشات هدف‌گذاری شده بود و دشمن نتوانست به اهدافش برسد.

 


کد مطلب: 389117

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/389117/مسأله-کشف-حجاب-قاطعیت-برخورد-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir