به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۳۸۹۲۲۲

کلوپ: از حالا فقط به فکر سهمیه چمپیونزلیگ هستیم

کلوپ: از حالا فقط به فکر سهمیه چمپیونزلیگ هستیم
گروه ورزشی: لیورپول فردا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به خانه کریستال پالاس می‌رود تا در سلهرست پارک با این تیم دیدار کند.
دیدار لیورپول روز شنبه لیورپول تحت‌الشعاع شکست سنگین 5-2 مقابل رئال مادرید است که سه‌شنبه شب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان و در ورزشگاه آنفیلد اتفاق افتاد. شاگردان کلوپ که پیش از آن با دو پیروزی پیاپی مقابل نیوکسل و اورتون با روحیه بالاتر آماده ادامه فصل بودند با این شکست تلخ بار دیگر با فشارهایی سنگین مواجه هستند.
لیورپول در حال حاضر با انجام 22 بازی در لیگ برتر با 35 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد و به مقابل کریستال پالاسی می‌رود که در رتبه دوازدهم جدول ایستاده است. کریستال پالاس در پنج بازی اخیر خود چهار مساوی به دست آورده و حالا باید دید آیا کلوپ و تیمش می‌توانند از این بازی سه امتیاز را به دست بیاورند تا به صعود در جدول و نزدیک شدن به کسب سهمیه امیدوارتر بشوند.
یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه با سؤالات متعددی درباره شکست سنگین مقابل رئال مادرید مواجه شد و گفت بازیکنانش این شکست را فراموش خواهند کرد. او ضمن اعتراف که دریافت 5 گل در خانه قابل‌قبول نیست، گفت لیورپولی‌ها باید شرایط را تغییر داده و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده تلاش کنند.
1805387
شکست سنگین مقابل رئال مادرید
ما آن بازی را دوباره تماشا کردیم، ولی هنوز فرصت نشده با بازیکنان فیلم بازی را ببینیم. این در مورد تمرین هم صادق است. وقت زیادی نداشتیم که تمرین کنیم. من رسانه‌ها را خیلی نمی‌خوانم، ولی وقتی تیم اینطور می‌بازد، گوش دادن به حرف دیگران منطقی هم نیست. دریافت 5 گل در بازی خانگی در لیگ قهرمانان قابل‌قبول نیست و من این را می‌دانم.
در نیمه اول مقابل رئال خیلی خوب بودیم
بین دو بازی که یکی روز چهارشنبه است و دیگری روز شنبه، نمی‌توان کارهای زیادی انجام داد. ولی ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم. از خیلی جهات به وضعیت قبلی برگشته‌ایم ولی ثبات نداریم و به همین خاطر است که گل می‌خوریم.
ستایش از کریستال پالاس
ما نباید از الان به فکر دیدار با وولوز باشیم یا فکر کنیم سه امتیاز بازی فردا را در جیبمان داریم. پالاس از نظر عملکردی تیم خیلی خوبی است. آنها تیم خیلی بااستعدادی دارند با بازیکن‌های سریع و تکنیکی. من برای آنها خیلی احترام قائلم.
از این به بعد همه بازی‌ها حکم انتخابی چمپیونزلیگ را دارد
می‌خواهم صادق باشم. بله، از این به بعد تک‌تک بازی‌ها برای ما حکم مسابقات انتخابی چمپیونزلیگ را دارد.
لیورپول نیاز به تغییر دارد
بازیکنان مصدوم، حتی اگر برسند، تا مدتی کیفیت سابق را ندارند. ما نیاز به تغییر داریم و این کار را خواهیم کرد. اینطور نیست که یک بازیکن بعد از مصدومیت طولانی برگردد و بلافاصله مثل قبل کار کند. ویرژیل هم از این قاعده مستثنی نیست.
اهمیت چمپیونزلیگ
فوتبال اروپا... ما از لیورپول صحبت می‌کنیم. هیچکس از من نمی‌پرسد که آیا می‌توانیم به لیگ اروپا برسیم یا نه. اینکه به لیگ قهرمانان صعود کنیم خیلی خیلی مهم است. این برای لیورپول همیشه مهم است و امسال هم همین‌طور است. برای رسیدن به آن رقابت‌ها به جمع کردن امتیازها نیاز داریم.
بازی‌های بسیار دشوار پیش‌رو
شنیدم که می‌گویند در سلهرست پارک رکورد خوبی داریم، ولی دیدار با پالاس همیشه سخت است. امیدوارم فردا خیلی از مردم لندن به گشت و گذار بروند و به استادیوم نیایند. ولی استادیوم جذابی دارند. تنها چیزی که یادم است این است که بازی با کریستال پالاس همیشه دشوار بوده.
کلوپ اعلام کرد با ماشین تصادف کرده
هر اتفاقی که در زندگی بیفتد روی اعتماد به نفس شما تاثیر می‌گذارد. من اخیرا با ماشینم تصادف کردم و حالا سر هر پیچ که می‌رسم حسابی دقت می‌کنم و محتاط شده‌ام.
بازیکنان لیورپول بچه نیستند
بازیکنان ما بچه نیستند و می‌دانند چطور با آن شکست تلخ روبرو شوند. این اولین شکست آنها نیست. ما در لیگ برتر فصل دشواری در مقابل داریم و باید شرایط را عوض کنیم. باید رقبا را تعقیب کنیم. آنها باید نفس ما را پشت سرشان احساس کنند.
کفیت رئال مادرید
کمتر تیمی می‌شناسم که مثل رئال مادرید توانسته باشد از اشتباهات ما استفاده کند، یا مثل وینی جونیور و بنزما.
حمایت هواداران لیورپول از کلوپ
مربی دیگری را می‌شناسید که چنین حمایتی را تجربه کرده باشد. به همین خاطر بود که قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کردم. بی‌صبرانه منتظر نقل و انتقالات بعدی هستم، ولی نمی‌خواهم دائم در این باره صحبت کنم، ولی مجبورم دائم به آن فکر کنم. چاره دیگری نیست. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها