به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۳۸۹۲۲۴

آنچلوتی: از 8 امتیاز عقب افتادن از بارسا راضی نیستیم

آنچلوتی: از 8 امتیاز عقب افتادن از بارسا راضی نیستیم
گروه ورزشی: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو فردا شب شاهد برگزاری دربی شهر مادرید است. شهرآوردی که در هفته بیست و سوم لالیگا بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار خواهد شد.
رئالی‌ها بعد از یک پیروزی بزرگ و روحیه‌بخش قدم به این مسابقه می‌گذارند. شاگردان کارلو آنچلوتی چند روز پیش دست به کار بزرگی زدند و در ورزشگاه آنفیلد لیورپول را با نتیجه 5-2 در هم شکستند.
رئال در حالی به این دربی وارد می‌شود که با 51 امتیاز در رتبه دوم جدول ایستاده و اتلتیکو با 10 امتیاز کمتر در رتبه چهارم قرار دارد. دو تیم شهر مادرید روز 26 ژانویه در یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری مقابل هم قرار گرفتند. دیداری که در همین ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و با پیروزی 3-1 رئال به پایان رسید.
کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه فردای رئال مقابل اتلتیکو درباره پیروزی بزرگ مقابل لیورپول گفت چمپیونزلیگ برای رئال همیشه اهمیت زیادی دارد ولی این به معنای نادیده گرفتن دیگر رقابتها مثل لالیگا نیست.
1805392
بازی با اتلتیکو بعد از پیروزی بزرگ در چمپیونزلیگ
من شرایط تیم را خوب می‌بینم. ما در بازی چند روز پیش در لیگ قهرمانان عملکرد خیلی خوبی داشتیم و آن مسابقه را با حسی خوب به پایان بردیم. بازی فردا یک دیدار ویژه مقابل تیمی است که در این لحظات شرایط خوبی دارد. می‌دانم شاهد یک بازی تماشایی خواهیم بود مثل دیدارمان در کوپا دل‌ری.
تاثیر پیروزی مقابل لیورپول بر بازی فردا
همه می‌دانند که چمپیونزلیگ برای این باشگاه چقدر مهم است. ولی معنایش این نیست که ما در جبهه‌های دیگر تلاش نخواهیم کرد. ما از جنگیدن برای کسب همه افتخارها دست نخواهیم کشید از جمله قهرمانی لالیگا. با تمام توان و انرژی برای این هدف خواهیم جنگید.
وضعیت تیم در آستانه دربی
ما شرایط خوبی داریم البته به جز مساله مصدوم‌ها. تیم ما از نظر آمادگی بدنی حالا وضعیت بهتری دارد. حالا کروس و مودریچ و سبایوس را آماده در اختیار داریم و بقیه بازیکنها هم شرایط بدنی‌شان بهتر شده است. روی هم رفته این روزها به مراتب بهتر هستیم.
آیا ناچو فصل آینده هم در رئال خواهد بود؟ شوانی و کروس فردا از ابتدا بازی می‌کنند؟
بله می‌توانند از ابتدا بازی کنند. در مورد ناچو من نمی‌دانم. چون خبر ندارم که سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید هم من و هم او اینجا باشیم.
وینیسیوس جونیور
اینکه وینی اصلا مصدوم نشده واقعا عجیب است و به ندرت در فوتبال شاهدش هستیم. این را مدیون ژن‌های خوبی است که از پدر و مادرش گرفته. اما او خیلی هم حرفه‌ای است و حسابی از خودش مراقبت می‌کند. چه قبل و بعد از بازی‌ها و چه در تمرینها. وینی پسری است که روی کارش تمرکز کامل دارد.
داور دربی فردا
ما در یک دربی به میدان می‌رویم ولی در هر فصل بازی‌های زیادی با هم داریم. می‌دانم که این دربی برای هواداران ما اهمیت خاصی دارد. رقابت بین دو باشگاه خیلی شدید است. در دیدارمان در جام حذفی که داور خوب قضاوت کرد ولی نمی‌دانم فردا چه رخ می‌دهد. داور مسابقه جیل مانزانو در اروپا مشهور است و به عنوان داوری درجه‌یک شناخته می‌شود.
هشت امتیاز عقب بودن از بارسلونا
بله هشت امتیاز عقب هستیم. ولی آیا برنامه من در ماه سپتامبر این بود؟ نه، به هیچ وجه. دوست داشتم هشت امتیاز از آنها جلو باشیم. ولی فعلا شرایط خوبی داریم و تیم شکل خوبی پیدا کرده است. اما از جایگاه فعلی‌مان در جدول راضی نیستیم چون نمی‌خواستیم هشت امتیاز از بارسا عقب بیفتیم.
خداحافظی راموس با تیم ملی و مساله سن فوتبالیست‌ها
اگر فوتبالیستی بخواهد ادامه بدهد سن نباید مهم باشد. یک فوتبالیست 17ساله فقط به خاطر اینکه جوان است در هیچ تیمی فرصت بازی پیدا نمی‌کند مگر آنکه لیاقتش را داشته باشد. ولی حتی در 40 سالگی هم می‌توان قهرمان چمپیونزلیگ شد. مثل مالدینی که در 39 سالگی موفق شد با اینکه هفته‌ای یک بار تمرین می‌کرد. او بازی کرد چون از بقیه بهتر بود. وقتی از بقیه بهتر هستید باید بازی کنید و پیروز بشوید.
1805393
رسوایی داوری بارسلونا
از این ماجرای داوری حوصله‌تان سر نرفته؟ امیدوارم فسادی در کار نباشد. آنها ممکن است در اروپا یا جاهای دیگر شکست بخورند ولی علتش این است که انسانها ممکن است اشتباه کنند.
سیمئونه بعد از بازی قبلی در ماه ژانویه گفته بود آنچلوتی چه در برد و چه در باخت یک شخصیت دارد. او گفته بود خیلی باهوش هستید و دوست دارد از شما یاد بگیرد.
من واقعا دوست دارم سیمئونه را ببینم و با او وقت بگذرانم چون دیه‌گو عاشق فوتبال است. درست مثل من. ولی به نظرم چیزی نیست که او بتواند از من یاد بگیرد.
 
1805394
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها