به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۳۸۹۳۴۳

شیفت احتمالی تراکتور به سیستم موردعلاقه خمس

شیفت احتمالی تراکتور به سیستم موردعلاقه خمس
گروه ورزشی: تراکتور در این فصل از معدود تیم‌های لیگ برتر بوده که با سه مهاجم در زمین به میدان رفته و در طول دوران سرمربیگری پاکو خمس، پایبند به این چینش بوده است.
اما از بازی ذوب‌آهن ترکیب تیمش در دو خط دفاع و هافبک را تغییر داد و با سه مدافع و چهار هافبک پای به زمین گذاشت. با این حال تفاوت بارز سیستم سه دفاعه خمس، استفاده از دو مدافع کناری در خط دفاعی بود که باعث می‌شد سرخپوشان تبریزی فرم هجومی‌تری داشته باشند و عملا در دفاع تنها یک مدافع مرکزی و یک هافبک دفاعی را داشته باشند.
تراکتور با سیستم سه دفاعه نیز نتایج خوبی کسب کرد و با 10 امتیاز از چهار بازی، به استقبال تعطیلات کوتاه مدت رفت. اما حالا با بازگشت سیدمحمد حسینی، به نظر می‌رسد تی‌تی‌های شهر تبریز به سیستم 4-3-3 بازخواهند گشت.
تراکتور دو بازی حساس و سرنوشت‌ساز مقابل صنعت نفت و پرسپولیس خواهد داشت و خمس در بازی دوستانه نیز تیمش را برای این دیدار آماده و مهیا کرد و احتمالا با بازگشت به سیستم موردعلاقه، پای به این 180 دقیقه مهم می‌گذارد.
در این صورت علامت سوال بزرگ در خط هافبک خواهد بود. جایی که در هفته‌های اخیر مهدی کیانی و شاهین ثاقبی نیز به کار گرفته شدند اما طبیعتا سه گزینه نخست خمس، رضا اسدی، گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز خواهند بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها