به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۸۹۳۶۰
در رابطه با سند پرداخت مخفیانه 19 میلیون یورویی

رونالدو علیه یوونتوس شهادت می‌دهد

رونالدو علیه یوونتوس شهادت می‌دهد
گروه ورزشی: بر اساس اعلام رسانه‌های کشور ایتالیا، کریستیانو رونالدو پس از تصمیم گیری برای شهادت علیه یوونتوس، منتظر دعوت دادستان تورین است. او قرار است در خصوص تخلفات مالی اخیری که به باشگاه یوونتوس نسبت داده شده، به چند سوال کلیدی پاسخ دهد.
دادستان تورین در حال بررسی دقیق اسناد مالی بیانکونری ها در چند سال اخیر است. در نتیجه این بررسی‌ها اتهامات مالی زیادی به آنها وارد شده که یکی از مهمترین و جالب توجه ترین موارد، پرداخت مبالغی خارج از قرارداد ثبت شده به کریستیانو رونالدو است.
1805508
در این خصوص سند محرمانه ای پیدا شده که در آن وعده دستمزد مخفیانه 19 میلیون یورویی به ستاره پرتغالی را داده و توسط مدیر ورزشی آن زمان فابیو پاراتیچی امضا شده است؛ البته در این سند، امضای خود رونالدو دیده نمی شود.
ستاره فعلی النصر هرگز 19 میلیون یوروی یاد شده را دریافت نکرده و حاضر است علیه یوونتوس در تحقیقات پریسما شهادت دهد. دادستانی تورین به زودی در این رابطه با او تماس خواهد گرفت. این احتمال وجود دارد که ستاره پرتغالی، نه به صورت حضوری بلکه از طریق نامه نگاری، به این تحقیقات کمک کند. او همچنین می‌تواند برای دریافت 19 میلیون یورویی که به امضای مدیر وقت یووه رسیده، علیه این باشگاه شکایت کرده و این مبلغ بعلاوه 10 میلیون یوروی اضافه را مدعی شود.
1805509
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها