به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۸۹۳۷۲

زندگی دشوار اوسیمن: فوتبال تنها راه نجات خانواده

زندگی دشوار اوسیمن: فوتبال تنها راه نجات خانواده
گروه ورزشی: اوسیمن در کودکی در شهر لاگوس که بزرگ‌ترین شهر نیجریه است و هفت میلیون نفر ساکن آن هستند بزرگ شد و فوتبال بازی کردن را هم در همین شهر یاد گرفت. 
او و خانواده‌اش مانند بسیاری دیگر از مردم نیجریه روزهای سختی را سپری کردند و همین باعث شد که این بازیکن به این موضوع اعتراف کند که فوتبال از نظرش تنها را نجات خودش و خانواده بوده است. 
این ستاره 24 ساله به مهره کلیدی ناپولی تبدیل شده و نقش مهمی را در صدرنشینی این تیم در لیگ ایتالیا با اختلاف قابل توجه نسبت به سایر رقبا ایفا کرده است. 
او تا به حال موفق شده 32 درصد از تمامی گل‌‎های تیمش را به تنهایی به ثمر برساند و امیدوار است که بتواند تا پایان فصل نمایش بسیار بهتری ارائه کند و رکوردهای بسیاری را به نام خودش به ثبت برساند. این در حالی است که او یک ماه اول شروع فصل را به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه از دست داد. 
1730076
تنها ارلینگ هالند در حال حاضر آماری بهتر از او دارد و به همین دلیل است که باشگاه‌هایی مانند لیورپول، چلسی و منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب او دارند. گفته می‌شود تاد بولی، مالک متمول چلسی، آماده است تا 120 میلیون یورو برای جذب او بپردازد. 
او در سال 2020 با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو راهی ناپولی شد و پیش از این به خاطر قدرت جسمی و تاثیرگذاری‌اش در زمین در لیل درخشیده بود. کریستوف گالتیه که هدایت او را در این تیم برعهده داشت گفته بود: «او می‌تواند کار دو یا سه بازیکن را در زمین انجام دهد.»
اوسیمن که پیش از این مادرش را از دست داده و تمام تلاشش را به کار گرفته بود که به پدر بیکارش کمک کند که مجبور به انجام کارهای دشوار در خیابان‌ها نباید، تصمیم گرفت تمام تلاشش را برای تبدیل شدن به دیدیه دروگبا به کار بگیرد:« تماشای بازی او تاثیر بسیار زیادی روی من داشت.»
او در طول این مدت به دلیل مصدومیتی که در نوامبر 2021 گریبانگیرش شد با ماسک به میدان رفته و بسیار این ظاهر او را ظاهر یک ابر قهرمان می‌دانند که حالا به کمک ناپولی آمده است. 
برچسب ها: ناپولي
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها