به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۳۸۹۴۵۵

ادامه مسمومیت سریالی دختران دانش‌آموز؛ افراط‌گرایان داخلی در صدر متهمان

گروه فیلم: امروز «شنبه ششم اسفندماه» هم گروهی از دانش‌آموزان دختر قم و بروجرد را مسموم کردند!
ادامه مسمومیت سریالی دختران دانش‌آموز؛ افراط‌گرایان داخلی در صدر متهمان
رئیس اورژانس لرستان گفت: ۴۴دانش‌آموز دیگر دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد دچار مسمومیت و به مراکز درمانی منتقل شدند. به گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است!
.....
ویدئویی از ترس دختران در مدرسه که مسموم شدند./تسنبم
..........................................
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم هم اعلام کرد:‌ امروز شنبه ششم اسفند ماه، ۴ دانش آموز مدارس قم، در مراکز درمانی پذیرش شدند. سریال حوادث با علائم مسمومیت در مدارس قم بیش از دو ماه است که آغاز شده و چند روز پیش نیز براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی تعدادی از دانش آموزان قمی با علائم مشکوک به مسمومیت در مراکز درمانی پذیرش شدند. روز نهم آذر امسال نخستین حادثه در یکی از هنرستان‌های قم، منجربه مسمومیت ۱۸ دانش آموز دختر قمی شد که همه این دانش‌آموزان به مراکز درمانی منتقل شدند.
امروز همچنین انتشار گازهای سمی در یکی از دبیرستان‌های دختران شهرستان بروجرد، باعث مسمومیت تعدادی از دختران دانش‌آموز شد که با تصمیم مقامات این شهر دبیرستان به حالت تعطیل در آمد. این‌بار ۴۴ دانش‌آموز دچار مسمومیت شدند و این سومین‌باری است که در هفته گذشته دانش‌آموزان در این دبیرستان دچار مسمومیت می‌شوند..

افراط‌گرایان داخلی در صدر متهمان
روزنامه اطلاعات نوشت: استمرار و تعدد مسمومیت‌ها در مدارس طی سه ماه گذشته، مؤید آن است که این حوادث نمی‌توانند اتفاقی باشند و به احتمال زیاد نتیجه اقدامات گروهی سازماندهی‌شده و با کارگردانی اتاق فکر و معطوف به اهدافی مشخص است.
خرابکاری از سوی طیف‌های تندرو خودسر داخلی را که در صدد جایگزینی جمهوری اسلامی با خلافت یا امارت اسلامی از نوع طالبان و جلوگیری از تحصیل دختران دانش‌آموزند، نباید از نظر دور داشت.

۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۱۰:۰۹
ابعاد مهم جنگ ترکیبی با لطف خدا و به کوری چشم مزدوران داخلی آنها و مزدوران رسانه‌ای شان مانند بهارنیوز مهار شد و ضربه سختی به اندوخته های شان خورد. به همین جهت این ابعاد ضعیف قابل اعتنا نیست فقط عِرض خود میبرید که البته به عنوان رله رسانه سعودی اینترنشال آبرویی هم برای تان باقی نمانده. ما به عنوان یک تفریح سایت شما را باز میکنیم تا به دست و پا زدن های مذبوحانه تان بخندیم.
توصیه میکنم از هر ده مطلب منفی حداقل یک مطلب مثبت بگذارید. خوانندگان بیچاره شما سیاه پوست شدند بس که سیاه نمایی خواندند. (421233)
ایرانی
Denmark
۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۱۴:۲۱
لطفا شما نکات خوشحال کننده را بفرمایید شاید ماهم بتوانیم مثل شما خوشحال باشیم.... (421272)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۱۴:۳۹
منم توصیه میکنم به برادرانت در کابل بپیوند. اونجا هم هیچ گونه از جنگ ترکیبی و ساده وجود ندارد. تازه در دولت آنها نه از تورم بالای 70 درصد وجود دارد و تازه دلار هم خیلی ارزونتر هست. راستی از بهار نیوز هم خبری نیست که هر دم بره روی روح و روانت و مجبور بشی که با چرندیاتت جواب بدی. (421274)
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۰۷:۳۷
فك كنم شما از همان دستهبوكوحرام هستيد كه هر چي به ذهن مباركتان خوش ايد همان هست و دركي از واقعيت ها نداريد.برويد به كارتان برسيد و اين بار برويد سراغ دانشگاه ها اونجا را هم مسموم كنيدددددددددددددد (421352)
۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۱۳:۳۰
یه دوره ای اسیدپاشی مد بود حالا اسپری نارنجی. (421268)
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۰۸:۰۹
آخه طبق چه خبری تحلیل میکنید و تیتر میزنید که احتمال داره افراط گرایان وطنی این کار رو کرده باشند!!
مگه تازه طرح و قانون مدارس دخترونه تصویب شده
یا تازه انقلاب شده!؟؟ (421353)
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۰۸:۵۲
این قضیه چندین ماهه ادامه داره چند صد نفر هم آسیب دیده اند، پس چرا با این همه تبلیغات قدرت و ... تا بحال کاری نکرده اند ؟؟؟!!!

جالب است تا همین چند روز پیش وزیر محترم کل قضیه را نیز رد می کرد؟؟؟!!
حال، منطق جنابعالی چه حکم می کند ؟ (421570)
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۱۲:۳۵
مجبورن با طالبان و
عوامل نفوذیش مدارا کنن

سایبری ها شونم اینجا فعالن (421603)
سينا
United States
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۲۱:۰۱
هر موقع اسيد پاشان در اصفهان را دستگير و محاکمه کردند انوقت مسئله مسمويت و خيلى کارهاى ديگه هم کشف ميشه که اين افراد تندرو و از اين قبيل انجام دادن که خيلى هم ( سخت ) حمايت ميشن. (421695)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها