کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادامه مسمومیت سریالی دختران دانش‌آموز؛ افراط‌گرایان داخلی در صدر متهمان

6 اسفند 1401 ساعت 17:33

گروه فیلم: امروز «شنبه ششم اسفندماه» هم گروهی از دانش‌آموزان دختر قم و بروجرد را مسموم کردند!


رئیس اورژانس لرستان گفت: ۴۴دانش‌آموز دیگر دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد دچار مسمومیت و به مراکز درمانی منتقل شدند. به گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است!
.....
ویدئویی از ترس دختران در مدرسه که مسموم شدند./تسنبم
..........................................
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم هم اعلام کرد:‌ امروز شنبه ششم اسفند ماه، ۴ دانش آموز مدارس قم، در مراکز درمانی پذیرش شدند. سریال حوادث با علائم مسمومیت در مدارس قم بیش از دو ماه است که آغاز شده و چند روز پیش نیز براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی تعدادی از دانش آموزان قمی با علائم مشکوک به مسمومیت در مراکز درمانی پذیرش شدند. روز نهم آذر امسال نخستین حادثه در یکی از هنرستان‌های قم، منجربه مسمومیت ۱۸ دانش آموز دختر قمی شد که همه این دانش‌آموزان به مراکز درمانی منتقل شدند.
امروز همچنین انتشار گازهای سمی در یکی از دبیرستان‌های دختران شهرستان بروجرد، باعث مسمومیت تعدادی از دختران دانش‌آموز شد که با تصمیم مقامات این شهر دبیرستان به حالت تعطیل در آمد. این‌بار ۴۴ دانش‌آموز دچار مسمومیت شدند و این سومین‌باری است که در هفته گذشته دانش‌آموزان در این دبیرستان دچار مسمومیت می‌شوند..

افراط‌گرایان داخلی در صدر متهمان
روزنامه اطلاعات نوشت: استمرار و تعدد مسمومیت‌ها در مدارس طی سه ماه گذشته، مؤید آن است که این حوادث نمی‌توانند اتفاقی باشند و به احتمال زیاد نتیجه اقدامات گروهی سازماندهی‌شده و با کارگردانی اتاق فکر و معطوف به اهدافی مشخص است.
خرابکاری از سوی طیف‌های تندرو خودسر داخلی را که در صدد جایگزینی جمهوری اسلامی با خلافت یا امارت اسلامی از نوع طالبان و جلوگیری از تحصیل دختران دانش‌آموزند، نباید از نظر دور داشت.


کد مطلب: 389455

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/389455/ادامه-مسمومیت-سریالی-دختران-دانش-آموز-افراط-گرایان-داخلی-صدر-متهمان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir