به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۳۸۹۵۲

ونگر: ويلشر مي‌تواند پديده جام‌جهاني شود

گروه ورزشي: سرمربي آرسنال از پيروزي تيمش برابر هال‌سيتي خوشحال است. او مي‌گويد جک ويلشر مي‌تواند پديده جام جهاني باشد.
ونگر: ويلشر مي‌تواند پديده جام‌جهاني شود
آرسنال در هفته‌ سي‌وپنجم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس نمايش خوبي داشت و با سه گل هال‌سيتي را در هم کوبيد تا با 70 امتياز هم‌چنان در همان رده چهارم جدول رده‌بندي باقي و به کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا براي فصل بعد اميدوار بماند. آرسن ونگر، سرمربي فرانسوي توپچي‌ها پيروزي برابر هال سيتي را مهم دانست. او مي‌گويد آرسنال مي‌تواند جايگاه چهارم جدول رده‌بندي را براي خود تثبيت کند.

ونگر پس از بازي گفت: تنها براي پيروزي و زدن گل به ميدان آمده بوديم. مي‌خواستيم روند پيروزي‌هاي خود را حفظ کنيم. آرسنال در اين ديدار در حالي به پيروزي رسيد که بازي خوبي را هم به نمايش گذاشت. خوشحالم که در اين ديدار توانستيم با نتيجه‌اي خوب پيروز شويم. آرسنال شايسته پيروزي در اين ديدار بود و اين نکته بسيار مهمي است.

او افزود: در چند بازي با بدشانسي مواجه شديم اما امروز بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و سه امتيا‌ز حساس را به دست آورديم. اگر چه آرسنال چند بازيکن خود را در اختيار نداشت اما خو‌شبختا‌نه پيروز از ميدان خارج شد. مي‌خواهم از بازيکنان به خاطر نمايش خوبي که در اين ديدار داشتند تشکر کنم. من از اين پيروزي بسيار خوشحالم.

ونگر درباره اين سوال که آيا آسيب ديدگي‌ها باعث عملکرد نه چندان خوب آرسنال در اين فصل بوده است؟ اين گونه پاسخ داد: بايد تاکيد کنم که آسيب ديدگي‌ها سهم بسزايي در نتايج بد ما در برهه اي از فصل داشته است. ما همزمان ويلشر، رمزي، والکات و مسوت اوزيل را به علت آسيب ديدگي‌ در اختيار نداشتيم. آسيب ديدگي‌ها مي‌تواند هر تيمي را بر هم بريزد. همه ما ديديم که منچسترسيتي چهارشنبه برابر ساندرلند با تساوي دو بر دو متوقف شد. همه مي‌گفتند سيتي در اين ديدار نتيجه‌ نگرفت، چرا که يحيي توره را در اختيار نداشت، حال در نظر بگيريد که ما در يک بازي چند بازيکن اصلي خود را در اختيار نداشته باشيم. ديگر شما چه انتظاري داريد؟ منچسترسيتي در نبود يک بازيکن تاثيرگذار خود اين طور به مشکل خورد. حال ما اگر چند بازيکن خود را در اختيار نداشته باشيم چگونه بايد جبران کنيم؟

آرسن ونگر در ادامه سخنان خود به ستايش از جک ويلشر، ها‌فبک تيمش پرداخت و گفت که اين بازيکن جوان پديده جام جهاني خواهد شد: "به ويلشر گفتم که در جام جهاني 2014 برزيل تيم ملي انگليس را همراهي خواهد کرد. بر اين باورم که روي هاجسون او را به تيم ملي دعوت مي‌کند. در اين هيچ شکي ندارم. اميدوارم که ويلشر به عملکرد خوب خود ادامه دهد و دچار نوسان نشود. همه ما ديديم که ويلشر آسيب ديدگي‌ سخت خود را با موفقيت پشت سر گذاشت و الان دارد به روزهاي خوب خود برمي‌گردد. او بايد به رقابت خود ادامه دهد و روز به روز پيشرفت کند. ويلشر مي‌تواند يک پديده در جام جهاني 2014 برزيل باشد."

سرمربي آرسنال در پايان سخنان خود گفت: آرسنال الان در جايگاه چهارم جدول رده‌بندي قرار دارد. ما مي‌توانيم تا پايان فصل اين جايگاه را حفظ کنيم. نمي‌خواهيم در فصل بعد در ليگ قهرمانان اروپا حضور نداشته باشيم. بر اين باورم که آرسنال مي‌تواند سهميه ليگ قهرمانان اروپا براي فصل بعد را به دست بياورد.
مرجع : ايسنا