به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۳۸۹۶۳۲

کمک مالی بانک جهانی به اوکراین چه میزان است؟

کمک مالی بانک جهانی به اوکراین چه میزان است؟
گروه اقتصادی: بانک جهانی از کمک مالی ۲.۵ میلیارد دلاری برای اوکراین رونمایی کرد.به گزارش ایسنا، بانک جهانی ۲.۵ میلیارد دلار کمک مالی دیگر از سوی آژانس توسعه بین‌المللی ایالات‌متحده (USAID) برای اوکراین را اعلام کرد.
دیوید مالپاس، رئیس گروه بانک جهانی گفت: «یک سال پس از حمله روسیه به اوکراین، جهان همچنان شاهد ویرانی‌های وحشتناکی است که بر این کشور و مردم آن وارد می‌شود».

این کمک مالی به‌طور مستقیم از بودجه اوکراین تحت پروژه مخارج عمومی برای استقامت ظرفیت اداری در اوکراین (PEACE) برای حفظ خدمات ضروری و عملکردهای اصلی دولت در بحبوحه جنگ جاری، حمایت می‌کند.کمک مالی قبلی توزیع شده  به بیش از ۱۲ میلیون اوکراینی رسید. این بسته مالی اضافی علاوه بر کمک‌های مالی قبلی برای حمایت از بخش‌های کلیدی مانند مراقبت‌های بهداشتی، مدارس، پرداخت حقوق بازنشستگی و افراد آواره داخلی، برنامه‌های کمک‌های اجتماعی و دستمزد برای کارکنان ارائه دهنده خدمات کلیدی دولتی است.

بانک جهانی در بیانیه‌ای گفت که این بودجه توسط آژانس توسعه بین‌المللی ایالات‌متحده معروف به USAID تامین خواهد شد.آخرین وجوه آژانس توسعه بین‌المللی ایالات‌متحده پس از بررسی هزینه‌های واجد شرایط توسط بانک به کیف منتقل خواهد شد.
برچسب ها: بانک جهانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها