به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۳۸۹۷۳۱

مواجهه عجیب روزنامه کیهان با گرانی‌ها

مواجهه عجیب روزنامه کیهان با گرانی‌ها
گروه سیاسی: روزنامه کیهان در مطلبی شرایط زندگی مردم اروپا را تشریح کرده و با بی‌اهمیت دانستن افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها خواستار صبر مردم شده است!
به گزارش کیهان، در شرایطی که مردم اروپا را برای زنده ماندن به خوردن حشرات و کپک‌زده‌ها دعوت می‌کنند و برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی از حمام کردن با آب گرم، منع می‌کنند و مردم آمریکا در خانه و ماشین خود از سرما یخ می‌زنند و مردم ژاپن، رکورددار مرگ کرونایی در جهان هستند و اسرائیل در آتش آشوب و فرانسه در التهاب اعتراض و.... مشغول است؛ امپراتوری شیطانی رسانه‌های استکبار جهانی به زور رسانه و فضای مجازی رها و بی‌قانون، مردم را بر قیمت پژو و پراید و سیب‌زمینی و پیاز و دلار و سکه، متمرکز کرده و روی اعصاب مردم چنگ می‌کشند. گویی تمام نقاط قوت و برتری و امتیازات ما از کشورهای بزرگ و مدعی و دوران قحطی پساکرونا که دامن دنیا و کشورهای بزرگ را گرفته نباید دیده شود.
این روزنامه در بخش دیگری از این مطلب تاکید کرده است: مأموریت نفوذی‌ها پس از شکست پروژه اغتشاش، جنگ روانی با پمپاژ ناامیدی و ناکارآمد نامیدن دولت است. پیروزی در این جنگ سخت، صبر در مبارزه مردم و صبر در جهاد خدمت‌رسانی مسئولین است.

 
برچسب ها: مردم

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۱۷:۵۶
شما به اندازه طالبان کشور افغانستان نیستید که یک عده طالب بیسواد وکشور جنگ زده ارزش افغانی را حفظ کردند برو یک مشاوره از طالبان بگیر (421503)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها